Jump to content

Monitor Flipt te erg + andere vraag

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Jaja het is weer zo ver, mijn ouwe gouwe monitor flipt weer, ik start hem op, kom bij het begin scherm van mijn Moderboard. Daarna bij het laadscherm van XP (dat balkje wat heen en weer gaat), daarna moet de muis komen, soms komt die, maar dan beweegt hij niet. Maar meestal krijg ik een zwarte scherm, met 2 vage streepjes linksboven in mijn beeld. Mijn Monitor viel uit, nadat ik de USB van mijn Microfoon, in mijn USB-Poort duwde, en violá mijn ouwe gouwe monitor viel uit, opstarten, en dan krijgt je dit. Kom alstu niet met stomzinnige antwoorden zoals voel eens aan de stekkers, want dat helpt niet.

Momenteel werk ik in veilige modus, wat übersaai is, omdat ik niet kan gamen, als ik scrollt op een internet site, dat hij suipertraag gaat, geen muziek luisteren etc. Blijkbaar omdat mijn DirectX niet werkt, hoe kan ik ervoor zorgen dat ik in de veilige modus, wel kan Gamen, Muziek Luisteren, en normaal een Pagina bekijken, die niet langzaam scrollt.

Alvast Bedankt ;)

Geplaatst:

Dat kan volgens mij niet. Veilige modus is bedoeld om speciale dingen te doen, daarom laat ie ook zoweinigmogelijk software/drivers. Heb je de microfoon er nog inzitten? :schater:

Geplaatst:

In veiligemodus kun je juist niet Gamen.

Veiligemodus is gewoon meer voor zaken volgens mij?

Ik weet niet wat voor beeldscherm je hebt, maar kun je hem niet beter een keer weg brengen en na laten kijken?

Geplaatst:

In de veilige modus kun je veel meer dan gamen niet; je kan externe aplicatie's bijvoorbeeld niet. Dat zijn programma's die je buiten het bureaublad om gebruikt dus niet een: FireFox of een Internet Explorer, maar gewoon een programma die je opstart denk aan een game. Daarnaast werkt de veilige modus met een aantal soorten en maten, je hebt; Veilige modus met netwerk mogelijkheden je hebt de veilige modus zonder netwerk mogelijkheden. Als je voor Met kiest? Dan kan je gewoon op het internet, zonder dan is het beperkt voor het herstellen van iets. Tevens laden de drivers niet; de standaard drivers van Windows worden geladen en thats it. Het scherm zal dus in veel momenten preuts en traag reageren, maar het werkt om dingen aan te passen waardoor het normale systeem weer gaat werken. Het is dus niet voor normaal gebruikt; oké als je er mee gered bent; goed. Maar het is niet ideaal, want jij wilt graag gaan luisteren en gamen. Die laatste kan ik je zoiezo direct de deur wijzen, want dat gaat zeker niet lukken. Muziek kan je wel gaan luisteren, maar dan moet je een heel simpel programma zoals Winamp gaan proberen. En op internet explorer heb ik ook niet echt een oplossing en naast dit is de veilige modus zeer kwetsbaar waardoor je vatbaar bent voor virusen. Hier kan je helaas niet echt een goede oplossing op vinden; of je gaat aan een nieuwe monitor of het is jammer maar helaas; ik heb van de week ook een nieuwe monitor moeten kopen. :N

• 2 weken later...
Geplaatst:

probeer eens in veilige mods de resolutie lager te zetten en dan weer kijken of ie het gewoon doet in normale modus

Geplaatst: (bewerkt)
Hey,

Jaja het is weer zo ver, mijn ouwe gouwe monitor flipt weer, ik start hem op, kom bij het begin scherm van mijn Moderboard. Daarna bij het laadscherm van XP (dat balkje wat heen en weer gaat), daarna moet de muis komen, soms komt die, maar dan beweegt hij niet. Maar meestal krijg ik een zwarte scherm, met 2 vage streepjes linksboven in mijn beeld. Mijn Monitor viel uit, nadat ik de USB van mijn Microfoon, in mijn USB-Poort duwde, en violá mijn ouwe gouwe monitor viel uit, opstarten, en dan krijgt je dit. Kom alstu niet met stomzinnige antwoorden zoals voel eens aan de stekkers, want dat helpt niet.

Momenteel werk ik in veilige modus, wat übersaai is, omdat ik niet kan gamen, als ik scrollt op een internet site, dat hij suipertraag gaat, geen muziek luisteren etc. Blijkbaar omdat mijn DirectX niet werkt, hoe kan ik ervoor zorgen dat ik in de veilige modus, wel kan Gamen, Muziek Luisteren, en normaal een Pagina bekijken, die niet langzaam scrollt.

Alvast Bedankt ;)

Dat klinkt heel erg als een probleem dat ik een aantal geleden ondervond met een pc op me stage. Na het windows laadscherm valt hij uit en kreeg ik geen beeld meer.

Daarvoor had ik de resolutie veranderd van me monitor. Schijnbaar was dat bij mij de oorzaak.

Ik ben ook de veilige modus ingegaan, omdat hij dan de minimale vereisten gebruikt. Hier heb ik de drivers opnieuw geinstalleerd van de videokaart.

Met een andere pc die het zelde had heb ik systeemherstel gedaan. (Wist toen niet wat het veroorzaakte, had wel vermoeden dat het de videokaart was.)

Dus eigelijk is dit probleem softwarematig.

Bewerkt: door Ewoud

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...