ReVeRt Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Geplaatst: 19 september 2006 Heej ik heb Mta Vc 0.5 geinstalleerd en als ik dan server pak dan gaat alles goed .. het spel start netjes op de sequences beginne en dan sluit ie af en gaat trug naar MTA Hij geeft geen foutmelding maar sluit gewoon af... ik heb van alles geprobeerd .. alles opnieuw opgestard maar ik kom er echt helemaal nie meer uit.. Hopelijk kan iemand me hier helpe.. PS de versie van VC is gekocht en er is niks aan gemod Reageren
8-Ball Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Geplaatst: 19 september 2006 Ik had dit probleem ook, het lag aan Xfire. Heb jij toevallig ook Xfire? Zoja, dan moet Xfire uitzetten anders werkt MTA VC niet. Het kan ook een ander probleem zijn, probeer gta_vc.set te verwijderen in Mijn documenten > GTA Vice City User Files. Let wel op dat dit alle instellingen terugzet naar normaal. Als dit niet werkt probeer dan GTA Vice City opnieuw te installeren. Reageren
ReVeRt Geplaatst: 20 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2006 (bewerkt) Ok thnx Ik ga dit dadelijk probere... moe eerst ff me gemodde autos weer eruit hale.. die heb ik namelijk erin gezet omda ik beetje de moed had opgegeven met MTA Thnx voor de hulp ... Hij doet het Bewerkt: 20 september 2006 door ReVeRt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.