volvoboy Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 Wanneer komt hij ik wacht namelijk vol spanning. Reageren
Juliuzz Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 Wanneer komt hij ik wacht namelijk vol spanning. Dr zijn al best veel walkthroughs op internet te vinden, maar welke bedoel jij? De officiele guide is al uit en die van Chironu wordt steeds beetje bij beetje aangevuld... Reageren
volvoboy Geplaatst: 4 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2004 Ik bedoel een Nederlandstalige die zou toch komen in eenextern menu of ging dat niet door. Reageren
Juliuzz Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 Die walkthrough wordt volgens mij gewoon als een thread neergezet... Kijk maar klik Ik ben alleen verder dan die guide :o Reageren
volvoboy Geplaatst: 4 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2004 Ik ook maar dit helpt mij wel: http://www.gamerevolution.com/games/codes/...walkthrough.htm Het is wel engels maar dat maakt niet zo eel meer uit als ik maar begrijp ik kom nu weer verder. Reageren
Joriz Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 Chironu is druk bezig met het maken van de walktrough. Binnen een paar dagen komt hij online met heel veel screenshots en informatie erbij. Natuurlijk ook totaal in het Nederlands. Maar zeuren heeft niet echt veel zin. We maken het ook maar voor de lol dus je moet blij zijn als het er staat. Reageren
Majus Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 hebben julie de 100% dan al gehaald ? Reageren
Chi Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 hebben julie de 100% dan al gehaald ? Eerlijk? Nee, ik zit op ong. 95% Heb alle snapshots, graffiti, oysters en horseshoes.. Enige wat ik nog moet is 1 Unique Jump en "BMX" en nog een paar dinkies....maar die jump kan ik niet vinden.. <_< Reageren
GoD.Anubis Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 hebben julie de 100% dan al gehaald ? Eerlijk? Nee, ik zit op ong. 95% Heb alle snapshots, graffiti, oysters en horseshoes.. Enige wat ik nog moet is 1 Unique Jump en "BMX" en nog een paar dinkies....maar die jump kan ik niet vinden.. <_< wow bizar al 95% ik blij dat ik net op 78% zit d8 dat ik veel had :rolleyes: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.