Lord of War Geplaatst: 20 september 2006 Rapport Geplaatst: 20 september 2006 (bewerkt) Kan iemand tips geven over de tekst? Daarvoor gaan meestal m'n 'punten' af. Andere rates mogen natuurlijk ook. Bewerkt: 20 september 2006 door Lord of War Reageren
Lord of War Geplaatst: 21 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2006 Ligt het aan mij dat niemand nog rate? Of denk ik dat maar? Iemand die wil raten??? Reageren
TheGuardian Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 He LOW, Commentaar: Rustig maar, er word heus nog wel gerate, en het kan wel eens een dag duren, maar geduld is een mooie zaak. Ik zelf heb ook paar dagen niet gerate, dus ik probeer de topics die ik op pagina 1 niet gerate heb, zoveel mogelijk intehalen, want heb graphics room paar dagen in de steek gelaten.. - punten: Je siggy is wat aan de kale kant + punten Je achtergrond en personage passen heel goed bij elkaar, ook je kenteken LOW op die shirt is ook heel goed gelukt en orgineel vond ik. Net echt.. EindTotaal Punten: 8.4 Eindbesluit: Knap werkje, alleen zou ik bij je siggys opletten dat je het soms wat drukker maakt. Niet te druk, maar ook niet te kaal.. TheGuardian Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.