Jump to content

checkpoint bij start van een missie


frenchie

Recommended Posts

Ik hoop dat bij de volgende GTA Rockstar eindelijk de mogelijheid gaat geven om net voordat een missie begint je kan saven. Ik ben bijvoorbeeld nu bezig met Vice City met een missie waar je met een motor over daken moet springen. Dat betekent trial and error in het begin. Moet je de hele tijd opnieuw de missie starten voordat je alle jumps beheerst. Kost bakken vol tijd en ik zie de meerwaarde er totaal niet van in. Ze moeten je in elk geval je de optie geven om automatisch te kunnen saven voor aanvang van een missie.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk niet dat ze dat doen dan zouden ze overal saveplaatsen moeten maken en dat maakt het spel onrealistischer. het systeem met savehuizen is best goed(vind ik) maar over die missie in Vice City met die daken je moet gewoon zover mogelijk naar achter rijden en dan vol gas. dan is het makkelijk haalbaar.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

het lijkt mij juist geweldig dat je overal kan saven.

midden op straat, op een motor, noem maar op.

dat als je je game load, dat je precies weer verder gaat waar je gebleven was.

dus niet speciaal in een savehuis, maar gewoon echt overal waar je maar kan bedenken. zelfs tijdens missies, of misschien zelfs tijdens de introductiefilmpjes van missies. noem het maar op.

geweldig.

Link to comment
Delen op andere websites

het lijkt mij juist geweldig dat je overal kan saven.

midden op straat, op een motor, noem maar op.

dat als je je game load, dat je precies weer verder gaat waar je gebleven was.

dus niet speciaal in een savehuis, maar gewoon echt overal waar je maar kan bedenken. zelfs tijdens missies, of misschien zelfs tijdens de introductiefilmpjes van missies. noem het maar op.

geweldig.

Er is al een GTA waar dit kan, en één waarvan je het het minst verwacht. Ik heb het namelijk over GTA Advance. Als je op 'Start' drukt en 'Quit Game' doet, kan je de optie 'Save and Quit' doen. Als je het spel een volgende keer weer verderzit bevind je je op de plaats waar je op dat moment was. Je kan zelfs gewoon in je auto blijven zitten en saven. :) Het zou wel handig zijn als dit in de volgende GTA's ook kan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...