Jump to content

Probleem

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey,

Ik heb een probleem met MTASA, ik kan maar niet in een server.

Als ik er één aan klik, dan staat er boven in connected, dan is hij nog iets aan het laden ofzo, en dan stopt hij er ineens mee, ik kan op geen één server spelen :(

Wie kan me helpen met het probleem?

Onderin knipperd ook elke keer: Nobody to spectate.. Ik weet niet wat het inhoud, maar het staat er elke keer weer..

GTA Fanaat :cya:

Bewerkt: door GTA Fanaat
Geplaatst:

Als ik jouw was zou ik een kijken bij je firewall of deze MTA San Andreas blokkeerd. Windows Firewall kan je vinden door op het Internet icoontje te drukken rechtsonder in je taakbalk (Windows XP heb je neem ik aan.) En dan: Instelling voor Windows Firewall wijzigen, en kies tabblad Uitzonderingen.

Heb je trouwens geen mods geinstalleerd in je MTA? (zoals nieuwe auto's)

Geplaatst:

Hey GTA Fanaat, :cya:

Heb jij misschien modificaties in je orgineele SA geinstalleerd? Wanneer je dat hebt gedaan moet je eerst alle mods uit je spel verwijderen, wanneer je dit niet doe zal MTA het dus niet doen. Installeer je spel dus even opnieuw, daardoor zullen alle mods verwijderd worden. [Je savegames en settings blijven wel gewoon bewaard].

Nog even een tip over het modden, wanneer je er mee begint kan je het beste even een backup van je spel, dit doe je door je GTA San Andreas folder te kopieëren en ergens anders weer te plakken. Je kan het beste je backup GTA SA 2 of GTA SA Backup noemen. Dan ga je in 1 SA modden, en de andere heb je nog gewoon orgineel zonder mods. Hierdoor hoef je je spel dus niet steeds opnieuw te installeren.

Succes!

Geplaatst:

Hey,

Ja, ik heb wel mods in mijn GTA SA. Dat mag dus niet?

Dan installeer ik het spel wel even opnieuw, en dan kijk ik daarna wel even of ie het al doet!!

Dat van een 2de GTA vind ik een slim idee, ik denk dat ik dat maar even ga doen :Y

In iedergeval bedankt allebij :Y

Geplaatst:

Het is verstandig om een schone GTASA te hebben, hier kan de fout liggen ja, vooral als de handeling.cfg ook aangepast is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...