Cornetto Geplaatst: 20 september 2006 Rapport Geplaatst: 20 september 2006 Zit nu op 78,61% $07127782 Heb alle missie's gedaan die van; Los Santos, Badland's, San Fierro, Las Venturas (behalve Return to Los Santo's) Mijn relatie met Minnie is 100%, (Denise 80%) ik heb ook inderdaad een pasje mogen pakken in haar huisje, maar heb verder nog niks meegekregen over een overval Trucking Missie's / Compleet Taxi Missie's / Compleet Pimp Missie's / Compleet Bulldozer Missie's / Compleet Easter Basin Docks, heb ik alle auto's behalve 'Patriot' & 'Sentinel' Heb ook alle School's afgemaakt, Alle huizen gekocht die er te koop zijn. En krijg nu geen missie's verder om te doen? Zit met dit probleem al een maand ofzo, Wie weet wat ik moet doen? Wie kan me helpen? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 20 september 2006 Rapport Geplaatst: 20 september 2006 Zit nu op 78,61%$07127782 Heb alle missie's gedaan die van; Los Santos, Badland's, San Fierro, Las Venturas (behalve Return to Los Santo's) Mijn relatie met Minnie is 100%, (Denise 80%) ik heb ook inderdaad een pasje mogen pakken in haar huisje, maar heb verder nog niks meegekregen over een overval Trucking Missie's / Compleet Taxi Missie's / Compleet Pimp Missie's / Compleet Bulldozer Missie's / Compleet Easter Basin Docks, heb ik alle auto's behalve 'Patriot' & 'Sentinel' Heb ook alle School's afgemaakt, Alle huizen gekocht die er te koop zijn. En krijg nu geen missie's verder om te doen? Zit met dit probleem al een maand ofzo, Wie weet wat ik moet doen? Wie kan me helpen? Als ik alles zo doorkijk dan mist er nog heel erg veel, je hebt alles voor gedeeltes af. Ik zie dat je bijvoorbeeld de taxi missies hebt gedaan, bij zulke missies horen ook de vigilante missies, de paramedic missies, en ga zo maar door. Daarnaast moet je ook nog alle collectables opzoeken, en alle savehouses kopen. Omdat het lastig is na te gaan wat je wel of niet hebt gedaan, raad ik je aan even te kijken op een 100% checklist. Zo kun je voor je zelf even nagaan, wat je wel of niet gedaan hebt, en wat je nog moet doen. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 20 september 2006 Rapport Geplaatst: 20 september 2006 Je hebt blijkbaar al veel uitgespeeld in GTA: SA, maar als je nog geen 100% hebt dan kun je nog doen he.. Als je niet weet wat er nog allemaal te doen is dan moet je maar eens 100 % Checklist kijken. Daar vind je alles voor de 100 % te behalen. Btw. je moet je vriendinnen niet 100% daten voor de volle Honderd procent . Als je het spijtig vindt dat je geen missie's meer kan spelen dan heb ik daar wel een oplossing voor. Er is hier op het forum het subforum : Savegame aanvraag forum . Daar kun je savegames loaden voor een missie te halen, het schijnt leuk te zijn. Hopelijk kun je je nog wat amuseren in GTA San Andreas. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 20 september 2006 Rapport Geplaatst: 20 september 2006 (bewerkt) Zit nu op 78,61%$07127782 Heb alle missie's gedaan die van; Los Santos, Badland's, San Fierro, Las Venturas (behalve Return to Los Santo's) De Return To Los Santos missies zijn uiteraard wel nodig voor de 100% . Meer informatie over deze missies vind je 'Hier'. Mijn relatie met Minnie is 100%, (Denise 80%) ik heb ook inderdaad een pasje mogen pakken in haar huisje, maar heb verder nog niks meegekregen over een overval Heb je het pasje ook echt gepakt ? Na de missie Key to Her Heart kun je met Millie Daten, na dat je 35% met haar 'hebt' kun je de Key-Card bij haar huis op halen. Nadat je dit gedaan heb word je een keer door Woozie gebeld. Deze verteld dat je prachtig werk hebt gedaan en ze nu de Bank kunnen overvallen. Deze missie heet Breaking the Bank at Caligula's Easter Basin Docks, heb ik alle auto's behalve 'Patriot' & 'Sentinel' De Sentinel kun je vinden bij een paar Studio's in Los Stantos. Exacte Locatie De Patriot is op meerder plekken te vinden, In 'The Easter Basin Docks', in 'Arena 69' (De 'No Fly Zone') en bij een fabriek terrein in Badlands. Het nadeel van de twee eerste is dat je er een 5 Sterren Wanted Level krijgt, bij de andere locatie niet. Exacte Locatie. --- Veel Suces verder en onthoud, vragen zijn altijd welkom Bewerkt: 20 september 2006 door ASPHALT Reageren
Dizzee Geplaatst: 20 september 2006 Rapport Geplaatst: 20 september 2006 Meestal wanneer mensen hier komen om te vragen waarom ze geen missies meer krijgen in Las Venturas is het omdat ze de missies 'N.O.E.' 'stowaway' 'black project' en 'green goo' nog niet hebben gedaan. Je kan die missies vinden bij je prive vliegveld in de desert, waar je ook de vliegschool doet. Ze worden aangegeven met een wit vliegtuigje als icoon. Misschien dat je die gemist hebt, maar die heb je dus wel nodig voor de missies van return to los santos. Reageren
Cornetto Geplaatst: 20 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2006 Heb je het pasje ook echt gepakt ? Na de missie Key to Her Heart kun je met Millie Daten, na dat je 35% met haar 'hebt' kun je de Key-Card bij haar huis op halen. Nadat je dit gedaan heb word je een keer door Woozie gebeld. Deze verteld dat je prachtig werk hebt gedaan en ze nu de Bank kunnen overvallen. Deze missie heet Breaking the Bank at Caligula's ik heb 't pasje echt gepakt En ben niet gebeld door Woozie dan moet je maar eens 100 % Checklist Die zal ik eens uitprinten, en gaan vinken Verder iedereen bedankt, voor de vele helpende handen LTrz Mede SA-Junkie's Reageren
Cornetto Geplaatst: 20 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2006 Meestal wanneer mensen hier komen om te vragen waarom ze geen missies meer krijgen in Las Venturas is het omdat ze de missies 'N.O.E.' 'stowaway' 'black project' en 'green goo' nog niet hebben gedaan. Je kan die missies vinden bij je prive vliegveld in de desert, waar je ook de vliegschool doet. Ze worden aangegeven met een wit vliegtuigje als icoon. Misschien dat je die gemist hebt, maar die heb je dus wel nodig voor de missies van return to los santos. Thanks man Nu ben ik bij Return to Los Santos Missies > Vertical Bird. Helemaal geweldig, Ik ben echt geholpen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.