SUPERKoRT Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 heej mensen, ik ben nu bij die missie waar ik mn eerste gangwar moet uitvoeren (houseparty), maar ik heb daarbij cker een bodyarmour nodig... ik weet dat tie in t winkel centrum ergens ligt... want ik ging n keer met Big Smoke mee (dat je ook achter op de moter moet zitten), en toen ik daar al die gasten had af geknalt konk daar in t gebouw een bodyarmour vinden... ik ben al n x terug geweest en weer gevonden, maar nu kenk t helemaal nie meer vinden... ik heb gister n half uur lopen zoeken, wie kan me ffies helpen??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 heej mensen, ik ben nu bij die missie waar ik mn eerste gangwar moet uitvoeren (houseparty), maar ik heb daarbij cker een bodyarmour nodig...ik weet dat tie in t winkel centrum ergens ligt... want ik ging n keer met Big Smoke mee (dat je ook achter op de moter moet zitten), en toen ik daar al die gasten had af geknalt konk daar in t gebouw een bodyarmour vinden... ik ben al n x terug geweest en weer gevonden, maar nu kenk t helemaal nie meer vinden... ik heb gister n half uur lopen zoeken, wie kan me ffies helpen??? Als je bij The Johnson House wegrijdt, alsmaar rechtdoor blijven rijden, onder viaduct door, en recht door. Aan het einde maakt de weg een bocht naar links, maar kun je rechtdoor over een schuin 'steegje'. Een stukje verder aan je linker hand zie je die rolstrappen uit die missie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SUPERKoRT Geplaatst: 4 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 thanx, ik ga t vanmiddag checken! :lookaround: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 op die hoge berg waar die parachute ligt ligt er ook een Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Decepticon Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 nog makkelijker : Ga bij het Johnson huis direct naar dat grote droge kanaal achter je huis en eenmaal beneden ligt er onder de brug aan je linkerkant bodyarmor. Neem je de brug direct rechts van je ligt er daar ook een uzi. greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SUPERKoRT Geplaatst: 4 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 nog makkelijker : Ga bij het Johnson huis direct naar dat grote droge kanaal achter je huis en eenmaal beneden ligt er onder de brug aan je linkerkant bodyarmor.Neem je de brug direct rechts van je ligt er daar ook een uzi. greetz grote kanaal??? je bedoelt dat droog gelegde stuk??? iig thanx, weer wat om te proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 nog makkelijker : Ga bij het Johnson huis direct naar dat grote droge kanaal achter je huis en eenmaal beneden ligt er onder de brug aan je linkerkant bodyarmor.Neem je de brug direct rechts van je ligt er daar ook een uzi. greetz grote kanaal??? je bedoelt dat droog gelegde stuk??? iig thanx, weer wat om te proberen Je kan het ook gewoon kopen :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 als je teretrium hebt overgenomen liggen er ook bodyarmors Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SUPERKoRT Geplaatst: 4 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 nog makkelijker : Ga bij het Johnson huis direct naar dat grote droge kanaal achter je huis en eenmaal beneden ligt er onder de brug aan je linkerkant bodyarmor.Neem je de brug direct rechts van je ligt er daar ook een uzi. greetz grote kanaal??? je bedoelt dat droog gelegde stuk??? iig thanx, weer wat om te proberen Je kan het ook gewoon kopen :rolleyes: NU wel ja :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Syphon Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 nog makkelijker : Ga bij het Johnson huis direct naar dat grote droge kanaal achter je huis en eenmaal beneden ligt er onder de brug aan je linkerkant bodyarmor.Neem je de brug direct rechts van je ligt er daar ook een uzi. greetz grote kanaal??? je bedoelt dat droog gelegde stuk??? iig thanx, weer wat om te proberen Je kan het ook gewoon kopen :rolleyes: NU wel ja :lol: Kwou net zegge, dat is de missie waar je het net kan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SUPERKoRT Geplaatst: 5 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 nee nee nee nee... net 1 missie verder :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VanHelsing Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 srry hor, en er zal vast wel al zo'n topic zijn, maar ik ben nou eenmal zou lui om niet alle pagina's te checke, :rolleyes: wann kan je nar die berg gaan? please help mie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marillion Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 srry hor, en er zal vast wel al zo'n topic zijn, maar ik ben nou eenmal zou lui om niet alle pagina's te checke, :rolleyes: wann kan je nar die berg gaan? please help mie als het goed is op 1e of 2e eiland kweet ook niet ckr Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 srry hor, en er zal vast wel al zo'n topic zijn, maar ik ben nou eenmal zou lui om niet alle pagina's te checke, :rolleyes: wann kan je nar die berg gaan? please help mie gebruik de zoek functie <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pimp Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 waar licht die parautet precies?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.