Jump to content

Sound Config.

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste,

Heb nu al even een Subwoofer, voor bij de PC.

Maar nu is de vraag waar kan ik ergns op men pc de bassen configureren.

Bedankt voor je hulp!

MVG,

Glenn

Geplaatst:

Bij mij zit er een knopje op achter, daar draai ik aan. Er zijn ook dingen die op je bureau/computertafel liggen, daar zijn ook opties op. (Die heb ik jammer genoeg niet :puh: ) Maar als je daar drivers bij hebt gekregen kan je die gebruiken.

Geplaatst:

Als het goed is zit er bij je geluidskaart een programma'tje waarmee je diverse instellingen kan veranderen. Bijvoorbeeld de hoeveelheid van de luidsprekers, wat voor soort luidsprekers je hebt aangesloten, in wat voor ruimte de luidsprekers zich bevinden, bepaalde effecten, de sterkte van hoge/lage tonen noem maar op.. Kijk eerst daar eens naar.

Heb je niet zo'n programma'tje, kan je in Windows ook diverse dingen aanpassen, ga daarvoor naar het configuratiescherm, en kies voor geluid. Klik op geavanceerd en kies daar welk soort systeem je hebt aangesloten op je pc. Zie bijlage..

En voor de rest zou je inderdaad gewoon op de subwoofer zelf de bassterkte in moeten stellen. Er zijn ook systemen op de markt die alleen maar een volumeknop hebben, maar dan wordt de bassterkte automatisch op de juiste sterkte ingesteld.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...