wouter Geplaatst: 8 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2003 IK heb een probleempje met de missie "messing with the man", IK moet in 2 minuten zoveel mogelijk chaos maken in de stad, maar k krijg maar niet optijd die "chaosmeter" vol. Hoe doe ik dit? en zonder codes? P.S. ik hbe nog niet alle hidden pakkies, want ander kan ik het met de tank doen, is er een andere manier? :wacko: alvast bedank, Wouter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 8 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2003 Gewoon lekker schieten in de ronten met goede wapens. Bijvoorbeeld vanaf een motor rechtdoor schieten. Of met zwaargeschut op een drukkeplek schieten, bijvoorbeeld een Minigun. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 9 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2003 He wouter, volgens mij bij die missie moetje zoveel mogelijk politie achter je aan krijgen waaardoor de ghaos meter hoog word, ook raad ik je aan met het zwaarste wapen auto's te exploderen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 9 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2003 Oja ik heb nog wa tips voor je 1-Blijf op een vaste plek (bijv. de straat waar het bikersgebouw staat) Oop een kleine plek kun je meer gaos creeeren dan door de hele stad, en zow verspil je geen tijd, ( alsje dan naar een andere plek gaat rijden gaat de tijd gewoon door) 2- Voer zoveel mogelijk criminaltiteit uit, bijv. door heel veel auto's op dat plekje te exploderen. B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 9 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2003 Een grote tip is ga naar het stadium in Downtown en ga daar schiten dan gaat het snel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 10 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2003 NOu nie egt da neemt tijd in beslag en dan hebbie kostbare tijd gemist. B) Gewoon proberen op de plek bij het bikersgebouw :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 10 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2003 Als je rijdent schiet dan kost het geen tijd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rwesterh Geplaatst: 25 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2003 Je kan het makkelijkst - Maar wel het gevaarlijkst! - proberen zoveel mogelijk mensen naar de andere wereld knallen, waardoor je opgeefment 3 Sterren hebt... Makk hier bebruik van door met een geweer op de Politiehelikopter te schieten. Ondertussen paf je nog wat mensen neer, en wat auto's en andere dingen... :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woetre Geplaatst: 25 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2003 Proberen zoveel mogelijk politie achter je aan te rigen in 2 min Wel pech dat de politie dan niet weg gaat als je de missie uit hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rwesterh Geplaatst: 25 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2003 ... Wel pech dat de politie dan niet weg gaat als je de missie uit hebt Als je veel last hebt van de Politie, moet je iets pakken met wielen en daarmee naar Pay 'n Spray rijden. Even overspuiten, en de poitie kan weer aan de Doh!nuts (Donuts) <Die lui doen de hele dag daar toch niets anders Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.