The GamerII Geplaatst: 20 september 2006 Rapport Geplaatst: 20 september 2006 wie heeft er een savegame waar je flight school helemaal hebt uitgespeeld dan kan ik namelijk alle vliegtuigen en helikopters vinden en besturen
SummerBase Geplaatst: 20 september 2006 Rapport Geplaatst: 20 september 2006 (bewerkt) Er is inderdaad wel een savegame waar dat kan; dat is een savegame waar ook daadwerkelijk alles is behaald. Zelfs alle vriendinnen die er zijn, echt werkelijk waar alles is al vrij gespeeld en dan heb je ook nog eens alles op 100%. Die savegame kan je downloaden op Gtagarage.com de exacte link vindt je 'hier' je drukt gewoon simpel weg op download en dan download je het pakket; waarna je de savegame in de map: 'Mijn Documenten > GTA San andreas User Files' plaatst. Let wel op; je moet eerst de savegame uitpakken; dus uit de .rar halen. Ik wens je er veel succes mee en vooral veel plezier er mee maken! Mocht er naast dit nog wat wezen zeg het maar gerust hoor! Edit: Bedankt namens ons team, maar deze Savegame is voor Versie 1 hé. Dus als je Versie 2 hebt zal ik ééntje opzoeken voor Versie 2. Bewerkt: 20 september 2006 door SummerBase
The GamerII Geplaatst: 20 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2006 bdankt man n trouwens die san andreas versie 2 waar alle savegames staan is echt top!!!!!!!!
Recommended Posts