Grove St. Geplaatst: 20 september 2006 Rapport Geplaatst: 20 september 2006 He, Weer een tijdje geleden dat ik een apart topic maakte.. maar even een nieuwe sign. laten raten is altijd goed voor je ontwikkeling. Tja.. comment + rate plz.. Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 20 september 2006 Rapport Geplaatst: 20 september 2006 Grove, Ik vind je signature heel appart. Iets waar je heel rustig van word. Je achtergrond is heel mooi in elkaar gestoken, maar ik vind het spijtig dat een deel van de tijger, die door het eiland loopt blauw word. Misschien een tip: Veeg eens het deel dat blauw is en al de rest eronder weg. Misschien word dat dan een mooier effect. Mijn rate: 7.9 Reageren
Grove St. Geplaatst: 20 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2006 Dankje voor je commentaar. Nog meer mensen die er iets over kwijt willen? Reageren
hubdehub Geplaatst: 20 september 2006 Rapport Geplaatst: 20 september 2006 met verschillende lagen werken kan ook helpen wat voor prog heb je gebruikt ? Reageren
Grove St. Geplaatst: 20 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2006 PS CS2.. Zelf vind ik die overgang niet erg storend... Maarjah, gelukkig verschillen meningen. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 He Grove, Commentaar: Je siggy geeft een leuk, appart en speciaal sfeertje af. Een afrikaans sfeertje.. In de jungle, een safari iets. - punten: een heel klein min puntje, ik zou een leukere lettertype voor deze sig nemen + punten je fond is goed, de kleuren, en vooral het effect dat die tijger er doorkomt waar je sig eigenlijk om draait. Ook de achtergrond is erg goed gedaan EindTotaal Punten: 9.2 Eindbesluit: Je score ligt erg hoog, meeste maken hun siggys wel professioneler, maar jij hebt je sig wel zo gemaakt dat er een speciaal sfeertje inzit, en dat zie je niet snel KUTGW TheGuardian Reageren
Grove St. Geplaatst: 23 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2006 Dankje voor je mening TheGuardian. Inderdaad, de meeste stoppen zoveel mogelijk effecten erin om het mooi te maken, en ik doe het simpel en met rustige tinten en het blijft ook mooi. Reageren
Ferre Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 Ziet er mooi rustig uit, behalve die tijger. Die vind ik er gewoon niet bij passen. Eventueel nog een andere font en dan is hij imo mooier. 65% Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.