Jump to content

Sunset Tiger

Recommended Posts

Geplaatst:

He,

Weer een tijdje geleden dat ik een apart topic maakte.. maar even een nieuwe sign. laten raten is altijd goed voor je ontwikkeling. Tja.. comment + rate plz.. ;)

sunsetal7.gif

Geplaatst:

Grove,

Ik vind je signature heel appart. Iets waar je heel rustig van word. Je achtergrond is heel mooi in elkaar gestoken, maar ik vind het spijtig dat een deel van de tijger, die door het eiland loopt blauw word.

Misschien een tip: Veeg eens het deel dat blauw is en al de rest eronder weg. Misschien word dat dan een mooier effect.

Mijn rate: 7.9

Geplaatst:

He Grove,

Commentaar: Je siggy geeft een leuk, appart en speciaal sfeertje af. Een afrikaans sfeertje.. In de jungle, een safari iets.

- punten: een heel klein min puntje, ik zou een leukere lettertype voor deze sig nemen

+ punten je fond is goed, de kleuren, en vooral het effect dat die tijger er doorkomt waar je sig eigenlijk om draait. Ook de achtergrond is erg goed gedaan

EindTotaal Punten: 9.2

Eindbesluit: Je score ligt erg hoog, meeste maken hun siggys wel professioneler, maar jij hebt je sig wel zo gemaakt dat er een speciaal sfeertje inzit, en dat zie je niet snel ;) KUTGW :klap:

TheGuardian :cya:

Geplaatst:

Dankje voor je mening TheGuardian. ;)

Inderdaad, de meeste stoppen zoveel mogelijk effecten erin om het mooi te maken, en ik doe het simpel en met rustige tinten en het blijft ook mooi. :Y

Geplaatst:

Ziet er mooi rustig uit, behalve die tijger. Die vind ik er gewoon niet bij passen. Eventueel nog een andere font en dan is hij imo mooier.

65%

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...