DaddyPimp Geplaatst: 20 september 2006 Rapport Geplaatst: 20 september 2006 Ik heb hem lekker simpel gehouden, past er ook wel bij vind ik.. Want veel van die wilde effecten staan niet zo in deze Sigs vind ik.. Btw, als je niet weet wie Kempi is, check DIT Topic Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 22 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2006 Iemand... Reageren
TheGuardian Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 He DaddyPimp, Commentaar: Je sig zag er leuk uit, ook door de kleuren. Vond wel jammer dat je je naam rechtsboven of onderaan niet duidelijk gezet had met een leuke fond of lettertype - punten: Rechts zou ik je naam duidelijker zetten met leuk lettertype of fond. Nu is daar een kale plek + punten Je personage is goed te zien, en ook het lettertype en fond van kempi zijn prima gelukt. EindTotaal Punten: 8.9 Eindbesluit: Weer een leuke sig Daddypimp, ik blijf je werkjes leuk vinden. TheGuardian Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.