Jump to content
Joriz

GTA Martineza


Grand Theft Auto Martineza is een total conversion mod voor GTA San Andreas. Deze mod wordt gemaakt door een team bestaande uit Bradley H., JorgeF, Kaaspizza en JGuntherS, die in hun vrije tijd modellen. Zij streven naar perfectie en hun mods worden daarom niet geplubiceerd voordat het spel zorgvuldig is getest en iedere fout uit het spel is gehaald. Met het maken van deze mod hopen ze vele GTA San Andreas spelers een plezier te doen en horen daarom graag positief commentaar en ideeën in het GTA Martineza forum.

martineza1.jpg

Info, status en release datum:

De mod bestaat uit drie eilanden. Iedere modder heeft zijn eigen eiland, die op een professionele manier gemaakt word in Rockstar Games (real life) style. De vierde modder is een eersteklas scripter die spectaculaire missies toe zal voegen aan deze drie eilanden.

Over de releasedatum kan nog niet veel gezegd worden, maar helaas zal deze niet voor maart 2007 liggen.



martineza4.jpgmartineza6.jpg

(Voor meer, fullsize screens kun je terecht in GTA Martineza forum)

Veel plezier met het bekijken van de screens en hopelijk speel jij over een tijdje ook GTA Martineza!

Bewerkt: door Lantyz

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Waneer is tie eigelijk af? Ik wacht er al op sinds ik lid ben op gtaforum , het ziet er echt stoer uit.

Zoals Nickonly zegt: Ze zijn ermee gestopt

Dat komt omdat Martineaz gestopt is. Het bestaat niet meer. Daarom de sites ook nietmeer.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Waneer is tie eigelijk af? Ik wacht er al op sinds ik lid ben op gtaforum , het ziet er echt stoer uit.

Zoals Nickonly zegt: Ze zijn ermee gestopt

Dat komt omdat Martineaz gestopt is. Het bestaat niet meer. Daarom de sites ook nietmeer.

Is niet zo want Jorce_F zei dat ze er nog in hun vrije tijd soms aan werken , en ik had het niet over de sites. Over de mod zelf , het ziet er echt tof uit. :Y

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Volgens mij poste PizzaTonno een screen van work in progress dus dat geeft toch duidelijk aan dat ze er nog wel mee bezig zijn. Al dan niet actief. Ook modders hebben een privéleven ook al lijkt het soms alsof ze alleen modden en bier drinken..

Maar als er nieuws is zullen ze het echt wel laten weten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...