Laurensnl Geplaatst: 20 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2006 Heey iedereen, me gamepad ( executioner ) werkt niet op GTA VC , maar eerst altijd wel! Ik heb sinds vandaag Vice City er weer op en nu wil ik graag me gamepad gebruiken maar nu werkt tie niet meer!!! Help me plz!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 20 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2006 Hey, Laurensnl, welkom op het forum . Heb je de knoppen van je gamepad al ingesteld bij Options > Controls > Redefine Controls? Bij mij werkte het eerst ook niet. De schouderknoppen werkten niet. Ik heb de toetsencombinatie even gewist dan en de knop(pen) opnieuw ingesteld. Je kan meer dan één toets/knop instellen per 'besturingselement'. Bijvoorbeeld bij 'Sound Horn' kan je zowel 'H' als 'LShift' als 'JOY3' tergelijkertijd instellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Laurensnl Geplaatst: 21 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 september 2006 Heey, bedankt voor je berichtje, heb dat al geprobeerd, maar helaas werkte ook niet... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2006 Heb je 'm al bij het Configuratie scherm toegevoegd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Laurensnl Geplaatst: 22 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 september 2006 Hey, hij doet het wel met andere games enzo.. mjah ik ga wel effies prutsen.. wel bedankt dankzij jou denk ik nu aan config Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.