.Sharingan Geplaatst: 20 september 2006 Rapport Geplaatst: 20 september 2006 (bewerkt) Onderwerp: World Of Warcraft Soort design: Signature Size design: Mag je zelf weten. Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: ZSM Even ter informatie, Ik gebruik mijn Huidige signature ! >>> Door .Levi.: Waarom staat er dan Premade: Nee? Als jij je huidige mag dan zou er Premade: Ja moeten staan. Ik zeg het maar even zodat het ook eerlijk is voor je aankomende tegenstander. <<< Bewerkt: 20 september 2006 door .Levi.
NandroDavids Geplaatst: 20 september 2006 Rapport Geplaatst: 20 september 2006 Even ter informatie, Ik gebruik mijn Huidige signature ! In de Battles & Contests-regels staat het volgende: Vanzelfsprekend mag je alleen battelen met materiaal wat je zelf hebt gemaakt. Als ik het me goed herinner is jouw huidige signature gemaakt door iemand van het Graphics Team, en is het dus niet toegestaan om daarmee een battle aan te gaan...
RonaldVC Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 Als ik het me goed herinner is jouw huidige signature gemaakt door iemand van het Graphics Team, en is het dus niet toegestaan om daarmee een battle aan te gaan... Om precies te zijn is jouw sig door gta ripper gemaakt. Het is niet de bedoeling te battlen met materiaal dat is gemaakt is door iemand anders. Alleen signatures/designs dat je zelf gemaakt hebt mag je gebruiken in battles.. Topic gesloten. Wil je alsnog de battle door laten gaan, zal je een signature die je zelf gemaakt hebt in moeten zetten. Pm mij of .Levi. als dat het geval is, zodat we de battle kunnen aanpassen en weer openen.
Recommended Posts