Jump to content

eerste

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ziet er goed uit voor je eerste! Maar de splatter heb je verkeerd geplaatst. Het plaatje opzich ziet er goed uit. Ik heb ook een tip voor de volgende keer. Maak eerst een niewue layer en doe Image-Apply Image en gum dan bijna alles weg met een splatter brush. Zet die layer op lighten. Als je nog te weinig effect ziet herhaal deze stap dan nog een paar keer.Verplaats die layer (s) wel!

Bewerkt: door gta ripper
Geplaatst:

He Hubdehub,

Commentaar: Eerst en vooral welkom op het forum. Je siggy is best leuk, het geeft iets speciaals af, alleen is het nogal moeilijk te verwoorden

- punten: De witte spatters maken je siggy eigenlijk wat slechter vind ik

+ punten Buiten de witte spatters, vind ik de rest van je effect wel goed. Ook de personage is heel goed gemaakt, net als het lettertype en fond en de achtergrond, het past allemaal bij elkaar

EindTotaal Punten: 9.2

Eindbesluit: Volgens mij ben jij best goed hierin. Ik rate jouw siggy voor de eerste keer, maar je hebt wel al direct een goede indruk bij me achtergelaten. Ik hoop dat ik nog meer leuke werkjes van je mag verwachten :)

TheGuardian :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...