peter99 Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Geplaatst: 21 september 2006 ik werk aan een animatie maar , ik heb wat vraagjes : 1 hoe laat ik iets roken alsof het in de fik staat ? ,denk een brandende propellormotor in 2 hoe maak ik een poppetje dat bewegingen maakt alvast bedankt Reageren
DaBeast Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Geplaatst: 21 september 2006 Beste Peter, Ik zal even je vragen beantwoorden . 1) Dit gaat door middel van zogenaamde 'particles' . Ik heb wat gezocht op internet, en heb 2 tutorials voor je gevonden. [deze] en [deze]. Als je hier nog vragen over hebt, kan je gerust een PB sturen. 2) Door middel van 'bones' en 'dummy's'. Hoe dit precies in zijn werk gaat, weet ik niet, ik heb nooit zo een animatie geprobeerd. Maar wat ik wel kan doen, is je een tutorial geven. [caracter animation] ,[animating the robot] en [connecting and animating bones].Veel succes Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
peter99 Geplaatst: 22 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2006 (bewerkt) thanx , maar is er ook iets om het te laten roken ? zo : en weet je hoe je een animatie in een render zet zodat ik het filmpje zien? en is er ook een makkelijke opgave ?:ja de boom doos , die ken ik al alvast bedankt m.v.g peter Bewerkt: 22 september 2006 door peter99 Reageren
SWYV Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 hmm dus bedoel jij als jij vliegt en dan een heleboel rook achter je hebben?? ik denk dat het meer scriptwerk is met bestand "EFFECTS.FXP" zoek op vb smoke ofzo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.