leroyajax Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Geplaatst: 21 september 2006 hey ik heb gezien dat je maps in vice city kan plaatsen maar kan iemand mij in stappen uitleggen hoe dat precies moet want ik heb er niet zoveel verstand van ... >.< Reageren
Bradley H. Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Geplaatst: 21 september 2006 (bewerkt) Ga gewoon wat snuffelen met de Moomapper, die je kan downloaden op GTAgames.nl. Dat is best leuk, dan kun je alles verplaatsen, kopieren etc. Door te kopieren kun je een delen van vc anders inelkaar zetten en zo een eigen map maken bestaande uit VC objecten. Als je echt zelf objecten wilt maken zoals Martineza dat doet. Dan zul je ervaring moeten opbouwen met "3dStudio" Die je kan downloaden op www.softpedia.com. Btw, de stappen zijn al uitgelegd check de Master Tutorial list. Bewerkt: 21 september 2006 door Bradley H. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.