gangsterworld Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 hoe kun je je autos weer terug kopen bij het politieburuea want dat kont toch ook ofzo Reageren
nickdezot Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 ik had er ook iets van gehoord, maar volgens mij is dat maar een fantasietje niet? Reageren
gangsterworld Geplaatst: 4 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2004 volgens mij ook ik zou in ieder geval niet weten hoe het moet wel jammer leek me wel gaaf Reageren
juul Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 Waar ebde da gehoord van die autos Reageren
Majus Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 ik had ook iets gehoor dat ge dan terug in het warenhuis van de flikken u auto terug kon gaan halen , misschien staat men club daar wel :rolleyes: Reageren
killerbee Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 ik heb zojuist de plek gevonden @majus mijn club stond er ook :wub: je moet helemaal naar onderen lopen en dan kom je eerst wa politie autos tegen en daarna je eigen autos in het gele rondje is ie Reageren
L-Yah Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 hoe kan je dan je auto kwijtraken? Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 door hem gewoon ergus roekeloos neer te parkeren Reageren
Majus Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 kewl dat ga ik eens proberen Reageren
Q Dude Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 komen daar al je auto's te staan of alleen die je in San Fierro kwijt raakt? Reageren
East Coast Crip Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Als je je auto achterlaat takelen ze die weg en dan word hij in beslag genomen in die opslagplaats moet je je auto terug gaan stelen, maar er lopen wel bewakers rond. Er stond in een UK PS2 magazine dat het serieus zou kunnen tegenvallen u auto terug te kunnen halen in die opslagplaats als je niet goed bewapend bent. Reageren
juul Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 (bewerkt) waar kan je die opslagplaats vinden is dat ergens in los santos. edit: (ow sorry ik wist nie dat die kaart daar stond) Bewerkt: 5 november 2004 door juul Reageren
Pete-R Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Ik heb al zo'n takel wagen gezien zo'n wijf parkeerde hem midden op de weg en toen kwam de takelwagen die hem mee nam de bergen in! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.