Preddy Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Geplaatst: 21 september 2006 (bewerkt) bron ffies vertaald: Top Gear's Hammond zwaar gewond na crashLONDON (Reuters) - Top Gear presentator Richard Hammond is zwaar gewond naar het ziekenhuis gebracht, na een crash op hoge snelheid terwijl hij in een jet-aangedreven auto reed voor Top Gear. De 36 jarige presentator werd met een luchtambulance naar een ziekenhuis in Leeds gebracht, welke een speciale neurologische unit heeft. "Er is wat verbetering geweest tijdens de nacht, maar Richard blijft in een kritieke, doch stabiele toestand verkeren." zei een woordvoerder van het ziekenhuis. Hij wou niet meer informatie verschaffen, omdat Hammond zijn familie dit had gevraagd niet te doen, voegde de woordvoerder toe. Hammond was op een ex- Vliegveld van de RAF aan het proberen om het britse landsnelheidsrecord te verbreken toen het ongeluk plaatsvond. De presentator reed in een jet-aangedreven auto, die wel 480 km/u kan bereiken. Na de crash moest hij uit de auto geknipt worden nadat het van de baan was geraakt en over de kop was geslagen. Een reddingswerker: "We waren hier met Top Gear, die Hammond aan het filmen waren terwijl hij probeerde het record te verbreken." Zo vertelde hij de BBC. "In de vorige run ging de auto over de 480km/h, maar ik weet niet zeker of hij het record heeft verbroken. Top Gear wilde nog 1 run doen om daarna te stoppen, toen de auto crashte. Hammond was in staat om te praten maar was in paniek. Hij was nog bij bewustzijn en vertelde dat hij wat last had van zijn onderrug. Echter, hij verloor ook af en toe zijn bewustzijn. Lijkt nogal serieus te zijn. Ik hoop echter van niet, hij is wel een lache presentator in Top Gear, maar ook in Brainiac. Zou zeer zonde zijn als dit verkeerd afloopt . Bewerkt: 21 september 2006 door Preddy Reageren
Grove St. Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Geplaatst: 21 september 2006 Oei.. Da's niet best. Het is een goede presentator die Top Gear leven gaf. Altijd samen grapjes maken etc. Het wat een goed team en hoop dat het zo blijft.. Ookal denk ik niet dat hij er makkelijk vanaf komt.. Maarjah laten we het goede hopen. Beterschap Hammond. Reageren
RTS Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Geplaatst: 21 september 2006 Eén van de beste programma's, en één van de leukste presentatoren. Ik aanbid hem Maar gelukkig niet meer in kritieke toestand, maar dat is het risico van het vak. Hopelijk komt ie er snel weer bovenop Reageren
ASPHALT Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Geplaatst: 21 september 2006 Aj.. dat is niet best . Hij presenteerd hele leuke programmas Brainiac en natuurlijk Top Gear, wat overgins een echt auto programma is. De andere auto programma's durven niet kritiek op een auto te geven , hun drurven dat ten minste . Ook zijn hun grappen in het programma ook erg leuk . Nu maar hopen dat het allemaal weer goed komt . Reageren
Preddy Geplaatst: 21 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2006 (bewerkt) Updateje: Richard Hammond, een van de presentatoren van het populaire Britse autoprogramma Top Gear, heeft woensdag ernstig hersenletsel opgelopen. Volgens een woordvoerder van het ziekenhuis waar de presentator wordt behandeld, is de kans echter groot dat Hammond zal herstellen. bron Nog een, van de BBC: bron Bewerkt: 21 september 2006 door Preddy Reageren
demontventoux Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Geplaatst: 21 september 2006 Wow, ik schrok effe toen ik dit las. Richard Hammond is gewoon een fantastische presentator, in Brainiac maar vooral in TopGear (absoluut topprogramma!). Gelukkig zal hij herstellen... Hij heeft al bij al nog een "geluk bij een ongeluk", als je ziet dat die wagen 480+ km/u gaat Oo. Hopelijk heeft die dat record nu wel he, anders was het helemaal voor niets Ik wens hem allesinds een spoedig herstel toe en hoop hem snel terug te zien in TopGear!! Reageren
Preddy Geplaatst: 23 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2006 Hammond is humor niet kwijtgeraakt Top Gear-presentator Richard Hammond heeft bij het auto-ongeluk dat hij eerder deze week had, zijn gevoel voor humor niet verloren. Zo'n 30 uur na het ongeluk kwam Hammond bij in het ziekenhuis. Volgens Jeremy Clarkson, zijn collega-presentator, ging hij plotseling overeind zitten en vroeg waar hij was. Clarkson antwoordde dat hij in het ziekenhuis lag omdat hij een ongeluk had gehad. Daarop vroeg Hammond of hij dan slecht had gereden. bron Lijkt weer goed te komen dus Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 ik hoop het, maar ik heb er niks meer over gehoort! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.