~Mario~ Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Geplaatst: 21 september 2006 Hallo beste mensen, ik was zomaar weer eens bezig met photoshop, ik heb dus ook zomaar iets gemaakt, ik vindt hem zelf nou niet echt mooi gelukt, maar toch vindt ik hem verder niet zo slecht, ik noem het maar een soort van beginners sig. Rates en commands zijn altijd welkom. Reageren
RS-modder Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Geplaatst: 21 september 2006 best mooi kan je me het leren? Reageren
TheGuardian Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 He mario Commentaar: Ik moet toegeven, toen ik in het topic keek en je sig zag, dacht ik: Huh, is dit alles? Hij is enorm leeg, en buiten die mario en dat achtergrond effect, is er niet veel te zien - punten: Je achtergrond past niet goed bij de mario en de kleuren zijn eentonig + je sig is ook heel kaal + punten Heb ik niet echt :$ EindTotaal Punten: 3.2 Eindbesluit: Hele lage score, ik weet het, maar ik vind nergens een + punt, en je kunt hem beter en netter afwerken. Neem een duidelijkere achtergrond, laat duidelijker zien dat het een mario siggy is, voeg er een leuke fond en lettertype bij, neem vrolijkere en minder eentonige kleuren, en je score zal wel direct omhoog schieten. Succes TheGuardian Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.