Pennywise The Clown Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Geplaatst: 21 september 2006 Een cameraad van mij heeft san andreas op de laptop gezet. Nu heeft hij de speedometer gedownload. Hij start hem op, en klikt op "load mod". vervolgens kun je geen speedometer vinden... Wie kan hem helpen... Reageren
Dizzee Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Geplaatst: 21 september 2006 Moved naar Modding forum - Overige hulp Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 21 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2006 Helpt iemand nog? OF word topic verplaatst en verder niet meer naar omgekeken... Ook zoiets wat verandert mag worden op dit forum. Reageren
Matiscus Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Geplaatst: 21 september 2006 Helpt iemand nog?OF word topic verplaatst en verder niet meer naar omgekeken... Ook zoiets wat verandert mag worden op dit forum. Zo opmerkingen zou je beter voor je eigen houden als ik jou was... Ik heb er geen problemen mee dat er vragen gestelt worden. Maar dat je dan nog een grote mond opzet omwille dat het topic verplaatst is, dat vind ik wel een probleem. Wij doen tenslotte ons werk maar. Als iemand je kan helpen zal hij dat wel doen. Ook zou het heel handig zijn als je informatie wil over die speedometer... dat je betreffende uitleg plaatst over de speedometer. Want er bestaat meer dan één. EDIT: Ik heb de brutale zin verwijderd, er stond: Dat hij zich moest gedragen of er kwam een slot op dit topic. De crew zal wel verstaan waarom ik dit antwoordt gaf. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Geplaatst: 21 september 2006 (bewerkt) Matiscus, ik zou het de volgende keer toch wat vriendelijker brengen als ik jou aws. Je wijst een ander er wel op, maar zelf doe je wel heel erg bot. Maar oké, ik zal je proberen te helpen. Achja, helpen! Ik zal het je wel makkelijker maken! In de bijlage heb ik een speed-o-meter (snelheidsmeter) in de bijlage gestopt. => Met dank aan Kraay! >>> Door Matiscus: Misschien heb ik hier wel mijn redenen voor. <<< Je kunt hem gewoon openen en dan instellen zoals jij hem wilt hebben. Het is een soort trainer, hij bewerkt geen bestanden. Als je de snelheidsmeter hebt gestart, dan kun je het analoog doen, doorzichtig of weet ik veel. Gewoon jou style! ; -) Als je dat gewoon gedaan hebt kun je het spel starten, je hebt dan de snelheidsmeter enzo. Je kunt dan ook nog anders in de auto zitten enzo door de camerastand te veranderen (standaarttoets: V). Naja, lees ook even de Readme, dan komt 't wel goed! Succes ermee, en ik denk dat het zo wel lukt! sacamhack.zip Bewerkt: 21 september 2006 door Matiscus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.