Jump to content

Grote vliegtuig

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey allemaal, ik vlieg wel is met zo'n kleine vliegtuig, maar toen dacht ik laat ik is on zo'n grote snelle vliegen.

Weet iemand waar je die kan vinden???

alvast bedankt

Geplaatst: (bewerkt)

op het vliegveld in Las Venturas staat er een!!

Edit:

ik heb ff kaartje gemaakt:

naamloosri1.png

hij staat trouwens in een hangar als je ervoor gaat staan gaat de deur automatisch open

suc6!

Bewerkt: door De Huib
Geplaatst:
hoe krijg je die op de startbaan man?

Dat is niet zo moeilijk hoor the gamer2, de AT-400 staat vooruit geparkeerd in de hangaar, je moet er dus uit door achteruit te rijden (S) uitgaan, wanneer je voor een groot deel buiten de hangar bent druk je op Q en S tegelijk, hierdoor gaat het vliegtuig achteruit draaien. Doe dit zolang totdat je recht op de startbaan staat. Wanneer je het niet lukt om in 1 keer om te draaien geef je een beetje gas en ga je daarna weer achteruit met S en Q.

Het moet wel lukken :)

Geplaatst:

idd met de rudder, dat is de staartvleugel, deze wordt op dezelfde manier bedient als het voorwieltje van het vliegtuig. (PC: Q en E)

het makkelijkst is om achteruit de startbaan op te rijden, en dan omkeren.

Als je er wat beter in bent kan je hem direct uit de hangar draaien en met de neus naar voren de startbaan op rijden. ;)

succes

Geplaatst:
Kan ik hem ook op de PS2 vinden op de zelfde plaats.

:?

De CAPSLOCK hoefd niet aan ;).

Op de PS2 is de AT-400 ook gewoon in de Hanger te vinden op de Las Venturas Airport :). Je moet hem eruit rijden door met R2 en L2 achteruit te kijkenen te draaien.

Voor de duidelijkheid nog even een kaatje:

at400bm1.png

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...