edwinb Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Geplaatst: 21 september 2006 Hey allemaal, ik vlieg wel is met zo'n kleine vliegtuig, maar toen dacht ik laat ik is on zo'n grote snelle vliegen. Weet iemand waar je die kan vinden??? alvast bedankt Reageren
De Huib Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Geplaatst: 21 september 2006 (bewerkt) op het vliegveld in Las Venturas staat er een!! Edit: ik heb ff kaartje gemaakt: hij staat trouwens in een hangar als je ervoor gaat staan gaat de deur automatisch open suc6! Bewerkt: 21 september 2006 door De Huib Reageren
edwinb Geplaatst: 21 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2006 weet je ook waar want ik ben er vaak en heb het nooit gezien? Reageren
De Huib Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Geplaatst: 21 september 2006 zie mijn bovenstaand bericht, kheb ff kaartje gemaakt bij het rode vierkant je moet je zoeken Reageren
edwinb Geplaatst: 21 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2006 oh jah bedankt, vandaar dat ik hem nog nooit had gezien Reageren
De Huib Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Geplaatst: 21 september 2006 Geen probleem Kheb ook ff wat foto's gemaakt van de hangar waar je naar moet zoeken: Reageren
edwinb Geplaatst: 21 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2006 die is wel groot ja! Reageren
The GamerII Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 hoe krijg je die op de startbaan man? Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 ik denk dat het met de roeren (r2/l2)(ps2) moet lukken Reageren
Typhoon Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 hoe krijg je die op de startbaan man? Dat is niet zo moeilijk hoor the gamer2, de AT-400 staat vooruit geparkeerd in de hangaar, je moet er dus uit door achteruit te rijden (S) uitgaan, wanneer je voor een groot deel buiten de hangar bent druk je op Q en S tegelijk, hierdoor gaat het vliegtuig achteruit draaien. Doe dit zolang totdat je recht op de startbaan staat. Wanneer je het niet lukt om in 1 keer om te draaien geef je een beetje gas en ga je daarna weer achteruit met S en Q. Het moet wel lukken Reageren
Bassiej Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 idd met de rudder, dat is de staartvleugel, deze wordt op dezelfde manier bedient als het voorwieltje van het vliegtuig. (PC: Q en E) het makkelijkst is om achteruit de startbaan op te rijden, en dan omkeren. Als je er wat beter in bent kan je hem direct uit de hangar draaien en met de neus naar voren de startbaan op rijden. succes Reageren
The GamerII Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 bdankt met de pijltjes helpt t idd niet Reageren
san andreas freak Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 KAN IK HEM OOK OP DE PS2 VINDEN OP DE ZELFDE PLAATS Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 ja natuurlijk de vindplaats blijft hetzelfde Reageren
ASPHALT Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Kan ik hem ook op de PS2 vinden op de zelfde plaats. De CAPSLOCK hoefd niet aan . Op de PS2 is de AT-400 ook gewoon in de Hanger te vinden op de Las Venturas Airport . Je moet hem eruit rijden door met R2 en L2 achteruit te kijkenen te draaien. Voor de duidelijkheid nog even een kaatje: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.