Dikkie313 Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Geplaatst: 21 september 2006 Hallo, ben een beetje bezig geweest met modden. maar ik merk net dat mijn regel van nummer 524 van de Vehicle.ide weg is Heeft een van jullie die? Bvd, Dikkie313 Reageren
HerrieM Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Geplaatst: 21 september 2006 Ik weet niet hoe het met die regel zit, maar hier is het orgineel. Kun je zelf opzoeken wat je nodig hebt. In de toekomst handig om backups te maken. Ook kun je het de volgende keer beter in het modding gedeelte vragen. Daar is een topic wat hier speciaal voor is bedoeld. Reageren
Dikkie313 Geplaatst: 21 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2006 thnx HerrieM... Idd kan het beter in het Mod gedeelte ik heb net 5 minuten geleden SA moeten her installeren omdat ik het had gemolt en dus nu is het gelukkig weer normaal en hoef ik dus niet weer te her installeren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.