st0rm Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Geplaatst: 21 september 2006 (bewerkt) als ik sa installeerd dan komt er iets te staan dat ie niet kan vinden weet iemand wat ik kan doen ofmoet ik nieuwe kopen? alvast bedankt kijk strax wel ff heb nu geen tyd;) hoop dat ik geen nieuwe moet kopen:P dit geeft ie aan feature grand theft auto san andreas game data component: audio file D:\data2.cab gegevensfout (cyclische redundantiecontrole) Bewerkt: 21 september 2006 door st0rm Reageren
RS-modder Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Geplaatst: 21 september 2006 kan je misschien duidelijk zeggen wat er staat bijv er is een fout opgetreden Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Geplaatst: 21 september 2006 als ik sa installeerd dan komt er iets te staan dat ie niet kan vindenweet iemand wat ik kan doen ofmoet ik nieuwe kopen? alvast bedankt Ik heb een tijdje terug hetzelfde probleem gehad. Toen heb ik helaas een nieuwe moeten kopen. Als je op de achterkant keek, zag je ook wel waarom: veel krassen en een grote 'scheur' in de disc. Dus moet je even kijken; heeft hij bij jou ook veel krassen e.d.? Dan is de kans groot dat je helaas een nieuwe moet kopen. Het kan ook alleen vuil zijn, dan kan je hem schoonmaken met een zachte doek en een beetje water. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.