Donwell Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Geplaatst: 21 september 2006 Is er ergens misschien een mod te verkrijgen waarmee je CJ's garage in kunt (rijden)?? Ik heb wel zo'n mod en op foto's staat dat je er in kunt, maar er is niks gebeurd. Er is alleen een interieur geplaatst. Maar kent iemand zo'n mod?? Alvast bedankt, Donwell Reageren
Puma Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Geplaatst: 21 september 2006 Dan moet je van het interieur van de garage (dus waar je alle filmpjes van CJ en Cesar enzo ziet in de garage) uit het spel halen, een col maken en dan weer als nieuw object importeren in de Xoomer garage, dan moet je de .COL van de Xoomer garage (de exterior) veranderen zodat je door de garagedeur kan lopen, en ook nog de garagedeur zelf (die omhoog en omlaag klappen; deze zitten niet in het model zelf) als je een beetje modeling ervaring hebt moet dit wel lukken ik wel eens zoiets geprobeerd maar dat lukte niet . Reageren
Donwell Geplaatst: 21 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2006 (bewerkt) Juist ja... Zóveel modelling ervaring heb ik niet, dus kan iemand anders me naar een mod wijzen of dit maken?? Alvast bedankt!! EDIT: Ik vind het een beetje onnodig om een nieuw topic aan te maken, dus doe ik het hier maar even: Weet iemand de txd van dit gebouw?? De TXD is ervan verdwenen, maar het dak doet het wel. Die TXD zit erop, maar de rest... Kan iemand die txd opsturen?? Bewerkt: 21 september 2006 door Donwell Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.