Jump to content

Wastelander vs. gta ripper

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Freestyle maar graag iets serieus.. wel even werk ik steken :engel:

Soort design: Signature

Size design: Mag je zelf weten.

Render: mag

Animatie: NEE

Premade: mag

Tijd van inlevering: zie maar even of je tijd hebt

mijn inzending komt naar de jouwe (om de spanning er nog even in te houden ;) )

Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst:

nou ik stuur mijn inzending alvast ;)

Heb nieuwe band gevonden dus denk maak hier maar even een sig van :) heeft me wel wat tijd gekost maar zo moeilijk was hij ook niet :engel:

disturbedws3.png

Geplaatst:

Ik stem op Wastelander, bij die sig krijg ik echt zo'n WOW gevoel :puh: Ziet er gewoon erg vet uit, dé juiste BG, dé juiste effecten, en dé juiste text.. Gewoon erg mooi, daarom mijn stem ;) Die van GTA Ripper is ook errug mooi gelukt. Maar er zijn een paar -puntjes, zoals de text, geen border, de lege zwarte plekken (íets opvullen..)

Verder succes beiden heren! :)

Geplaatst:

Natuurlijk,

Mijn stem gaat naar gta ripper

Disturbed ken ik wel, een hele goeie band, maar als ik het plaatje bekijk zijn er voor mij niet veel veranderingen in. Ik vind gta ripper zijne is een enorm mooie.. Heb je een render gebruikt..

Want deze is wel een mooie render.. Je hebt heel mooie effecten gebruikt, die voor mij een soort gevecht maken.. Waar heftig word zwaardgevochten...

Geplaatst: (bewerkt)

Lattste dag, kom op mensen stemmen!

@ Merticus, nee, ik heb geen render gebruikt een wallpaper, en met de c4d lijkt het alsof hij naarvoren duikt.

Bewerkt: door gta ripper
Geplaatst:

Mijn stem gaat naar gtaripper

Waarom? Omdat ik denk dat er meer werk in zit en bovenal er beter/spannender/leuker uitziet dan die van wastelander. Het lettertype in die van wastelander vindik wel beter dan die van gtaripper, maar in beide gevallen is het net wat te... te groot en te klein, naar mijn smaak.

Geplaatst:

Het koste wel wat moeite maar uiteindelijk is er toch een winaar uitgekomen. Namelijk gta ripper en daarom krijgt hij ook 1 punt voor in de ranking. Jammer voor Wastelander want hij stond al in de ranking met 1 punt, -1 punt voor jou, volgende keer beter. ;)

Topic closed en ranking updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...