Trax Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 waar kunde die paardenraces vinden in los santos. is da erges op het plate land Montgomery is een boerendorp. In Downtown moet je onder de snelwegsplitsing zijn ... Reageren
Revan Geplaatst: 5 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2004 jah mooi daar ken je rijk van worden johh van die paardenraces Me broer ging ook gokken die heb wat meer geduld dan mij in het begin van het spel ,eind van de middag had ie meer dan 6 miljoen!!! :blink: Reageren
B-Slo Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 He Juul, leer s een keer nederlands lullen man... Reageren
Trax Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 He Juul, leer s een keer nederlands lullen man... Daar is hij al op aangesproken, en dat is geen taak voor een lid. Zeker niet voor één die net lid is ... Reageren
Revan Geplaatst: 5 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Zijn er toevalig al mappen waar die horseshoes te vinden zijn alle 50? heb er pas 3 :blink: Reageren
BrokenTable Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Zijn er toevalig al mappen waar die horseshoes te vinden zijn alle 50? heb er pas 3 :blink: click Reageren
juul Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 kan je aub iets duidelijker zeggen waar die paarden race is. Reageren
marillion Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 wat zegt ie??? kunt ge ook in los santos ofzo? Zoiets. Kan er niet echt een zin uit opmaken eerlijk gezegd :rolleyes: nee in andere topics praat die ook al zo weird PS: was weekie weg Reageren
Revan Geplaatst: 5 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Zijn er toevalig al mappen waar die horseshoes te vinden zijn alle 50? heb er pas 3 :blink: click Hey Bedankt gast Reageren
juul Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 sorry maar ik woon in belgië Reageren
Trax Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 kan je aub iets duidelijker zeggen waar die paarden race is. Ik geef geen coordinaten hoor. Doe je ogen eens open, en kijk in de map bij je spel :rolleyes: Reageren
juul Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 staat daar een icoontje bij????? Reageren
Trax Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 staat daar een icoontje bij????? Je hebt een map? Daar staat onderaan wat waar is .... Reageren
juul Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 maar toch niks dat met gokken te maken heeft en ook niet in de buurt van montgomery Reageren
Trax Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Check die map nou maar!! <_< Daar staat waar je kan inzetten op paarden!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.