Rekam Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Geplaatst: 21 september 2006 Naam: Rekam Plaatje: Render Wat wil ik gerenderd hebben: De volledige afbeelding, aub! Eventuele wens(en): Een mooie render, meer niet! Deze afbeelding is me wat te hoog gegrepen, dus ik hoop dat iemand van het team dit zou kunnen/willen doen voor mij!
Ferre Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 DE AANVRAAG IS FOUT! De oorzaak is dat je niet de goede topictitelbeschrijving hebt gebruikt. Stuur een PB naar .Levi. of Slimm en vertel wat fout is, hun zullen je topic bewerken zodat een teamlid jou aanvraag kan maken. Voor vragen kun je altijd in het hoofdtopic terecht.
.Levi. Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 Pb ontvangen van Rekam, de aanvraag kan dus verder gaan.
Daan007 Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 (bewerkt) DONE! Deze aanvraag is voltooid. Het topic zal zo snel mogelijk gesloten worden. Als de aanvraag niet naar wens is kun je dat altijd melden in het hoofdtopic van RTv3, het team zoek dan samen met jou naar een oplossing. Maar ook vragen, tips, opmerkingen kun je in het RTv3 topic terecht. Render: Klik ! Dit wil ik nog kwijt: Veel plezier ermee ! Bewerkt: 24 september 2006 door Daan007
Recommended Posts