gammie_ Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Geplaatst: 21 september 2006 Ik open dit topic om meer informatie over de Release datum van Just Cause. Ik ben nogal verwart over de Release datum op de meeste site's staat hij voor 22 september 2006 uitgerekent, dus dat is morgen al... Alleen op de meeste site's zoals Free record shop, bart smit. staat hij niet tussen de nieuw uitkomende games.. Dit vind ik erg verwarent want ik wil hem graag zo snel mogelijk halen terwijl er nergens in winkels staat aangekondigt dat hij er dan zal zijn... Dus vroeg ik me af weten jullie er al wat meer over?
Colonel Cortez Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Geplaatst: 21 september 2006 (bewerkt) Omdat jij je zorgen maakt over de beschikbaarheid van Just Cause op 22 september, ben ik voor jou gaan zoeken. Ik heb op www.consoleshop.nl iets gevonden over de beschikbaarheid. Just Cause is daar verkrijgbaar op de PC, Xbox, Xbox 360 en de Playstation 2. Op die site staat dat ze Just Cause op 22 september verwachten. Als je daar de game wil bestellen dan kun je eenmalig een E-mail van consoleshop.nl krijgen over de beschikbaarheid van de game. Je kunt daar op vele manieren bestellen. Het is zelfs mogelijk om te bestellen via internet. Dan leggen ze je bestelling klaar en kun je de game daar afhalen. Op bol.com heb ik alleen de PC versie van Just Cause gevonden. Ze zeggen dat de game daar op 22 september beschikbaar is. Ik heb ook op de website van Free Record Shop gezocht en ik heb de informatie voor je gevonden die je zocht. Voor de PC versie heb ik het nodige kunnen vinden. De releasedata is ook op 22 september. Je kunt de game bestellen en daarna afhalen bij het filiaal van de Free Record Shop. Deze pagina is voor de Xbox 360, aangezien ik niet weet of je een console of een PC bezit. Ik wens je veel succes met het kopen van Just Cause. Bewerkt: 21 september 2006 door Colonel Cortez
gammie_ Geplaatst: 21 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2006 Oke hartstikke bedankt dat je even goed gezocht hebt Ik wil hem voor de ps2 dus ik ga even kijken op www.consoleshop.nl
Dikbuik Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 (bewerkt) De release datum is vervroegt van 25 naar 22 september. Voor de ps2 is hij vorige week al perongeluk uitgelekt en illegaal te downloaden. Ik ben hem nu aan het downloaden voor de PC. Het kost gewoon te veel geld in de winkel mischien koop ik hem later als hij leuk is en niet meer zo duur Bewerkt: 22 september 2006 door Dikbuik
gammie_ Geplaatst: 22 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2006 Heb hem vanmiddag op consoleshop.nl besteld als het goed is morge al in huis kan iet wachte!
Dikbuik Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 Ik ga m morgenvroeg even testen of hij het kopen waard is. etimated time is nog 6 uur met 230 kb/s hij is 6.5 GB Deze game moet wel gigantisch groot zijn
Zim Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 Indien hij voor de 360 uitkomt: Is er al een demo downloadbaar op de marktplace?
gammie_ Geplaatst: 22 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2006 Indien hij voor de 360 uitkomt: Is er al een demo downloadbaar op de marktplace? Ja zeker zie deze site maar: gamer.nl stukje van de site: De Xbox 360 Demo is vanaf nu op Xbox Live Marketplace te downloaden en weegt zo’n 633MB.
Dikbuik Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 (bewerkt) Indien hij voor de 360 uitkomt: Is er al een demo downloadbaar op de marktplace? Hij is ook uit voor de XBOX360 Hij is ook het best te spelen op de XB0X360 volgens alle reviews EDIT : Net voor het eerst gespeeld! prachtig spel! het schieten is wel wat TE arcade achtig en de frame rate is een beetje laag maar dat zal wel een mijn instellingen liggen De omgeving is echt supergroot en mooi alleen de steden zijn lelijk. het zijn grote blokken met apartementen die allemaal op elkaar lijken. Ik weet dat dit gewoon het communisme is maar nu lijkt het alsof de makers lui zijn Bewerkt: 23 september 2006 door Dikbuik
Mazzeltje Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Er is al een topic over 'Just Cause'. En dan is het niet nodig om ook nog eens een topic te openen over de Release Date. Topic verplaatst + Gesloten.
Recommended Posts