The GamerII Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Geplaatst: 21 september 2006 (bewerkt) hij is soms erg traag.. bijvoorbeeld als ik in een vliegtuig naar beneden ga dan gaat ie heel erg sloom en het beeld doet dan haperen.. en als ik dan het scherm van wasted komt hapert ie ook kan iemand me hiermee helpen? Bewerkt: 21 september 2006 door the gamer2 Reageren
Damos Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Geplaatst: 21 september 2006 Waarschijnlijk kan je computer het spel niet helemaal aan of is je 3d kaart niet helemaal de beste je kan de systeem eisen even vergelijken met de jouwe of anders gta opnieuw installeren. Reageren
gammie_ Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Geplaatst: 21 september 2006 hij is soms erg traag.. bijvoorbeeld als ik in een vliegtuig naar beneden ga dan gaat ie heel erg sloom en het beeld doet dan haperen..en als ik dan het scherm van wasted komt hapert ie ook kan iemand me hiermee helpen? Was dat alijtd al zo? Zoja dan ligt het waarschijnlijk aan je pc die hem niet goed genoeg aan kan.. Zoniet: Kan ik je aan raden je drivers te update je pc op te ruimen mischien heb je allemaal programma's op de achtergrond aan staan? Die zou je dan af kunnen sluiten. Als dat niet werkt op nieuw instaleren zoals Damos ook vermeld Reageren
SummerBase Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Geplaatst: 21 september 2006 Ik zal is even kijken wat ik voor je kan doen, want ik heb al erg veel mensen geholpen met die voorval, want je bent niet de enige die met die probleem kampt. Er zijn diverse oplossingen waarmee je het op kan lossen, maar dit kan geld kosten, maar in eerste instantie hoeft dat uiteraard niet. Ga naar: CTRL + ALT + DEL > Processen. Schakel daar de onnodige processen (programma's) uit, maar let wel op; Zet niks uit waarvan je niet weet wat het is, want dan ben je helemaal klaar. Zorg er sowieso voor dat je CPU op 0% komt te staan; lukt dat niet: Probeer hem zo laag mogelijk te houden. Schakel programma's zoals Rundll32.exe uit en zorg er voor dat je dat ook weer op een normale manier doet. Als dit niet heel veel uit maakt; dan kan je de GTA_SA.set even verwijderen: Die kun je vinden in GTA San Andreas User Files in Mijn Documenten. Dit hoeft niet per sé je kunt als San Andreas dat toe laat ook gewoon even de instellingen wat lager zetten neem bijvoorbeeld de Draw Distance of de Anti Alias of de andere grafische eigenschappen. Wil dit als nog niet lukken dan moet je toch echt een nieuw geheugen aanschaffen; GTA San Andreas verlangt minimaal toch wel een reepje van 512mb geheugen om het spel soepel en lekker te kunnen spelen. Heb je dat niet? Dan zul je toch een nieuw geheugen strookje ervoor moeten kopen. Dit kun je gewoon doen in de computer winkel en koop daar een nieuw geheugen strookje; als je niet weet hoeveel geheugen je hebt ga dan naar: Start > Uitvoeren > Dxdiag. Daar kun je wel zien hoeveel je hebt; het kan uiteraard ook liggen aan andere factoren. Zoek je instellingen op anders kunnen wij er vrij weinig mee. Je moet ook eerst even wat proberen; want het is nou eenmaal een spel voor de computer zorg in ieder geval dat je zoveel mogelijk uit zet; dat zal je al flink veel schelen. En zet vooral de settings voor het beeld van 32 bit naar 16bit dat scheelt heel veel in snelheid, maar ik weet niet je huidige instellingen dus daar kan ik moeilijk over discuseren; Geef je huidige specificatie's en we kunnen verder praten! Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Geplaatst: 21 september 2006 Mijn san andreas hapert ook heel erg. Ik kan bv niet normaal auto rijden. Wat ik dan doe is: ghosttown intypen. Deze cheat zorgt ervoor dat er heel weinig auto's rijden en mensen rondlopen. Nu hapert hij veel minder. Je kunt nu rondrijden ronder hapering. Het nadeel is dus dat je niet meer in het drukke verkeer kunt rijden. het voor deel is dat je auto nu langer heel blijft, omdat er nu geen tractoren en andere wagens achterop je rijden bij een stoplicht. Reageren
Shaguar87 Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 het kan ook liggen aan hoe warm de omgevingstemperatuur is van je pc... als het erg koud is, heeft de cpu meer energie nodig... en als het erg warm is, gaat er meer power naar de koeling ik heb dat ook vaker op mijn kamer, dan is het erg koud en gaat dat ding echt tergend langzaam mocht dit evt het probleem zijn: pak een fohn en blaas warme lucht tegen de pc-kast aan....helpt echt! Reageren
gammie_ Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 (bewerkt) het kan ook liggen aan hoe warm de omgevingstemperatuur is van je pc...als het erg koud is, heeft de cpu meer energie nodig... en als het erg warm is, gaat er meer power naar de koeling ik heb dat ook vaker op mijn kamer, dan is het erg koud en gaat dat ding echt tergend langzaam mocht dit evt het probleem zijn: pak een fohn en blaas warme lucht tegen de pc-kast aan....helpt echt! Dat geld zeker voor oudere pc's, ik heb ook een pc op mijn kamer ik zit op zolder zomers is het bloed heet en in de winter erg koud.. Mijn pc heeft daar nooit anders op gereageerd hij is gewoon snel of het hier nou 29 graden is of 12 graden is... Bewerkt: 22 september 2006 door gammie Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 het kan ook liggen aan hoe warm de omgevingstemperatuur is van je pc... als het erg koud is, heeft de cpu meer energie nodig... en als het erg warm is, gaat er meer power naar de koeling ik heb dat ook vaker op mijn kamer, dan is het erg koud en gaat dat ding echt tergend langzaam mocht dit evt het probleem zijn: pak een fohn en blaas warme lucht tegen de pc-kast aan....helpt echt! Dat geld zeker voor oudere pc's, ik heb ook een pc op mijn kamer ik zit op zolder zomers is het bloed heet en in de winter erg koud.. Mijn pc heeft daar nooit anders op gereageerd hij is gewoon snel of het hier nou 29 graden is of 12 graden is... Dat zal idd bij oudere pc's zijn ja. Op mijn kamer is het ook snikheet, en mijn san an gaat ook fcking traag zoals ik al eerder zij. Reageren
The GamerII Geplaatst: 22 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2006 ik heb ff een vriend laten komen die mn computer in elkaar had gezet want toen ie nog ergens anders stond deed ie dat haperen niet... de 3d kaart was aan vervanging toe dus ik ga zaterdag ff naar een computer winkel om een 3d kaart te kopen Reageren
mxkok Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 (bewerkt) mijne is ook heel erg traag net alsof het spel niet goed gelade is ik loop gewoon op paarse ondergrond omdat de weg nog niet geladen is maar in gewoon (niet multiplayer) dan doet hij het wel goed kan dat zijn omdat ik 90 mods heb (auto's)??? reageer als je het weet Bewerkt: 30 mei 2008 door mxkok Reageren
.Timothy Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 (bewerkt) Dit kan inderdaad voorkomen als je veel (grafisch goede) modificaties gebruikt. Je videokaart kan het dan niet heel snel laden. De enige oplossing is dan ook hier wat 'zuiniger' mee om te gaan. Bewerkt: 31 mei 2008 door VWO-er Reageren
mxkok Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 oh okee dat kan wel ja maar ik vind het zo zonde om al die mods er weer uit te halen kan het ook anders?? nee zeker Reageren
Soulreaver Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 t was ook iets me instellingen van sa was ook me mij van view enzo in game instellingen kweet t niet miss hint voro andere Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.