gtajohan Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Geplaatst: 21 september 2006 hallo wie wil voor mij deze wielen voor mij onder de banshee zettenen nitro als dat kan. Reageren
SWYV Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 kun u ook even de textures van die wiel bij uploaden? want zonder de textures kom ik niet verder voor de banshee? oke, welke GTA? GTA SA of VC? of 3 Reageren
gtajohan Geplaatst: 28 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2006 (bewerkt) deze texture zit er bij maar ik weet niet of je er wat mee kunt en het is voor sa Bewerkt: 28 september 2006 door gtajohan Reageren
SWYV Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 voila heb nu bijna klaar alleen weet ik niet of de wielen wat te groot of niet lijkt voor jou Reageren
gtajohan Geplaatst: 28 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2006 ziet er goed uit prima zo heel erg bedankt Reageren
Matiscus Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 Even voor de duidelijkheid. Waar komt dat wiel vandaan? Ik veronderstel dat je dat niet zelf gemaakt hebt? Reageren
SWYV Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 wss van de NFS MW lijkt me hier de *link verwijderd* Reageren
Matiscus Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 Waarschijnlijk heeft hij het wiel niet zelf gemaakt of geconverteert van MW. Dus is dat helaas niet toegestaan om het wiel te gebruiken in een mod. Tenzij je toestemming hebt. Ik verwijder even de download link. Reageren
gtajohan Geplaatst: 28 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2006 die komen van het internet maar ik mag ze toch wel gewoon gebruiken in het spel?? Reageren
SWYV Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 (bewerkt) waar van internet? op een voorwaarde, hem niet releasen of meld even de makers en de bron Bewerkt: 28 september 2006 door SWYV Reageren
Matiscus Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 Als je met zulke dingen begint, vraag je best eerst en vooral toestemming van de maker. Wij weten niet wat je er met gaat doen. Uit voorzorgen kijk ik eerst alles liever eens na voor er iets ontstaat als plagiaat. Voor eigen gebruik is er niks mis mee. Maar als je van plan bent die mod op internet te zetten, dan is het strafbaar. Omdat je dus geen toestemming hebt van de maker. Dus gelieve goed te vermelden waar je dat wiel vandaan hebt gehaald. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.