Jump to content

Gta sa Angel pine Snow mod

Recommended Posts

Geplaatst:

heey allemaal,

ik ben bezig met het modden/texturen van Angel Pine en Mount Chilliad naar een sneeuw versie genaamd:

Gta San Andreas Angel pine Snow mod.

Ik heb de berg al in sneeuw en het een en ander van de gebouwen is af. (gebouwen worden namelijk mooier, in wintersport stijl met wat fellere kleuren :) ) Ik laat nog geen foto's zien van Angel Pine, moet nog even geheim blijven en Angel Pine zelf is nog niet helemaal in sneeuw style 8)8)

Ik zal ook proberen of ski's of een snowboard erin kan plaatsen. (ben namelijk niet al te goed met het maken van 3d objecten :bonk: ).

Hieronder alvast een logo van de mod

gtasamod.jpg

Greeetz d-game

• Reacties 133
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• xgaming

43

• yvea0

11

• White Gold

11

• RS-modder

10

Geplaatst:

Zeer cool idee dat ik daar zelf niet op gekomen ben :puh: . Ik hoop dat het goede kwaliteit wordt. Ik kan eventueel helpen met texturen, kijk HIER voor wat werk van mij. Ook kan ik een soort skihutje maken die dan beneden komt in Angel Pine en dan een hutje bovenop de berg en daar komt dan een teleport tussen... zodat je in 1 keer naar boven kunt :D. Maar dat is niet aan mij dat moet je zelf beslissen.

Succes, Grtz Puma.

Geplaatst: (bewerkt)

Zou wel vet zijn als je een skihutje boven op mountcilliad kon maken 8)8)

Zelf ben ik nog niet zover dus dat lijkt me great :D

Hieronder de eerste foto's van het snowboard :D

SNOWboard.jpg

d-game

p.s er komen er nog meer vandaag :puh:

Weer een nieuw snowboard ;)

SNOWboard_2.jpg

Bewerkt: door d-game

Je kan de scooter veranderen in een snowboard, of ski's en dan skistokken in z'n handen; CJ heeft daar precies de goede houding voor (scooter of motor houding dan he). De scooter komt ook niet zovaak langsrijden alleen het skiën met een scootergeluid zal een beetje raar overkomen :bonk: .

Edit: Hier ff een WIP van de Skihut:

wipay6.jpg

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

puma nice work man vraagje hebben jullie die snowboarden al als moddel:P

Anders wil ik ze wel proberen te maken.

Geplaatst:

dit lijkt mij een vet strakke mod :Y

spijtig dat ik geen Sanandreas heb :-(

maargoed Puma ziet er goed uit.!! :)

KUTGW

Geplaatst:

zou wel leuk zijn dat je een snowboard ook kon gebruike (weet nie of dit al bedoeling was)

maar inplaats van mountainbike of bmx zou wel handig zijn die stunte al zo lekker.

verer een great mod en ziet ercker goed uit

(maak ook een halfpipe (van ijs) en een hele grote schans das vet)

:puh:

Nou kijk het zit zo we hadden al het idee om de Faggio te veranderen in een snowboard. Jij zegt de Mountainbike. ff de feiten op een rijtje (looool).

-Faggio heeft goede houding voor snowboard of skies, er kunnen zelfs skistokken in cj's handen.

-Mountainbike heeft dezelfde houding, maar omdat je bij een fiets moet trappen; dat ziet er een beetje raar uit: op ski's of snowboard staan en dan zie je die benen op en neer gaan :bonk:.

-Faggio heeft een motor geluid... beetje raare ervaring: op een snowboard of ski's staan en dan een motor geluid horen ^_^

-Mountainbike heeft daartegen geen geluid, alleen wat gezoef.

Wat vinden jullie de beste keus??

Verder had ik ook nog het idee om een sneeuwpak voor CJ te maken, met een nieuw model, en dan zo'n eskimopak ofzo met zo'n bontkraag :*D .

Edit: na dit berichtje nog een keer gelezen te hebben kwam ik op een cool idee: we kunnen ski's maken en dan doen we die als trappers op de fiets. Zo lijkt het net op langlaufen!!

Bewerkt: door Puma

Nouja ik zal wel in de mod en readme zetten:

Te vervangen voor de faggio en de bmx :)

D-game

p.s. puma ik denk dat je in San Andreas wel leuke (snowboard) kleding hebt. Maar je mag wel een skin pack maken.

EDIT:

EERSTE foto's online !!!

Mount chilliad snow picture 1

Mount Chilliad 2

Mount Chilliad 3

Mount Chilliad 4

Mount Chilliad 5

Er zitten jammer genoeg nog veel fouten in :N:-(

Foto met fouten:

Stoep, Straat en Gras bug

MAP online (foto):

Radar

Bewerkt: door d-game

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...