Jump to content

Gta sa Angel pine Snow mod

Recommended Posts

• Reacties 133
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• xgaming

43

• yvea0

11

• White Gold

11

• RS-modder

10

Geplaatst:

Lijkt me een leuke mod, maar kun je er voor zorgen dat het ook echt gaat sneeuwen? :bonk: dat zal echt cool zijn. mischien kun je ervoor zorgen dat het in plaats van regent gaat sneeuwen en een zandstorm verandert in een sneeuwstorm? (Sneeuwstorm in de woestijn :clown::bonk:)

Geplaatst: (bewerkt)
Lijkt me een leuke mod, maar kun je er voor zorgen dat het ook echt gaat sneeuwen? :bonk: dat zal echt cool zijn. mischien kun je ervoor zorgen dat het in plaats van regent gaat sneeuwen en een zandstorm verandert in een sneeuwstorm? (Sneeuwstorm in de woestijn :clown::bonk:)

Heb al geprobeerd met de zandstorm code of je ook sneeuw ziet. Maar als je die code activeert zie je een beetje weinig :bonk: zal wel een foto posten

D-game

EDIT:

Vergissing had hed gisteren geprobeerd toen was hij vaag nu is hij vet :D:*D

Foto:

Sneeuw Storm

Bewerkt: door d-game
Geplaatst:

WOW, Als ik hier zou zeggn wat ik denk zou ik geckikt worden:p, Egt super gaaf, en puma ff een vraag je met wat voor programma heb jij dat Skihuisje gemaakt??

Geplaatst: (bewerkt)

Hoe heeft hij dan dat sneeuw er dan zo mooi opgekregen?? en nog een vraagje kan je dat eiland met die Sneeuw ook niet los maken dan zou dat misschien makkelijk bij de Mahari Islands kunnen een skigebied:D

Bewerkt: door Stefantjuh
Geplaatst:
Mijn ski hut :) Gemaakt meteen nadat ik Sketchup had gedownloaded (eerste creatie)

Ski Hut

D-game

p.s. wat is Mahari Islands

niet slecht :)

dat huisje hopen dat hij nog bugloos ingame komt :*D

mahari islands is een tc met new stounton las colinas enzo erbij

ofso of niet ik weet het niet :N

hier het topic

KLIK!!!!!

Geplaatst:

mischien een tip ook al ben i geen moder maar oke... mischien kan je ertussen wel wat stukken maken waar je alleen dan wat gras ziet ofzo want is allemaal wel extreem wit

maar verder lijkt het mij een super mod net wat ik wil hebbenw at sneeuw in sa

Geplaatst:

hmm ik kan ook voor de snowboard zorgen en ik had er ooit een grote pack van gemaakt maar als skateboard waarbij jij slaan enz.. maar als ik nou iemand van dit forum vind voor de animatie kun veranderen voor snowboard style dan kan ik de skateboard aanpassen naar snowboard enz.. met +15 verschillende skins, nu ben ik van plan om nieuwe technologie van verschillende skins op eensnowboard zonder allemaal zelfde enz.. :)

Geplaatst:
mischien een tip ook al ben i geen moder maar oke... mischien kan je ertussen wel wat stukken maken waar je alleen dan wat gras ziet ofzo want is allemaal wel extreem wit

maar verder lijkt het mij een super mod net wat ik wil hebbenw at sneeuw in sa

Het wordt een sneeuw mod geen mod waarbij je nog gras ziet :):D

D-game

Geplaatst:
Hoe heeft hij dan dat sneeuw er dan zo mooi opgekregen??

Als je sketchup opent, dan doe je "Open" en dan ga je naar de sketchup map (waar je die geïnstalleerd hebt, waarschijnlijk is dit C:/Programm Files/@Last Software/Sketchup en open je de map "Components" en dan open je de map "Shapes" en dan krijg je een aanta .skp bestandjes. Dit zijn voorgevormde vormen zoals een koepel, bal, ster of piramide. Als je dan die koepel pakt en die opent, daarna kopieer je 'm en met een beetje draaien en scalen krijg je 'm op het dak van je skihut, en dan nog een texture eroverheen en voìla: bult-sneeuw.

Schnappi?

Succes, Grtz Puma.

Geplaatst:
Het zou ook leuk zijn als er mensen in de dorpen rondlopen met winterkleding aan.

Weet niet of dat mogelijk is, als je peds (mensen) verandert is dat volgens mij voor het hele spel. Dat is net zoals de bomen (die hoge) . Als je die verandert zie je ze in bone county met sneeuw :bonk: Dat klopt dan niet.

D-game

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...