nick11123 Geplaatst: 29 september 2006 Rapport Geplaatst: 29 september 2006 Het zou ook leuk zijn als er mensen in de dorpen rondlopen met winterkleding aan. Weet niet of dat mogelijk is, als je peds (mensen) verandert is dat volgens mij voor het hele spel. Dat is net zoals de bomen (die hoge) . Als je die verandert zie je ze in bone county met sneeuw Dat klopt dan niet. D-game kerel dat is zelfs makkelijk weet je dat je moet in het Gta3.img openen met de txd vieuwer en dan kan je de texture,s vinden maar als het goed is zie je ook de texture,s van de peds! en die kan je dan aanpassen bijvoorbeeld een wintertrui geven of een dikke jas maar of je de peds van de vorm ook kan veranderen dat ze zegmaar dikker worden door de jas kan ook maar ik weet niet hoe dat moet je denk ik in 3ds max doen succes nog ps deze mod word erg leuk Reageren
NIELS_ Geplaatst: 29 september 2006 Rapport Geplaatst: 29 september 2006 Ja, en dan lopen ze in Las Venturas ook met dikke kleding... Reageren
nick11123 Geplaatst: 29 september 2006 Rapport Geplaatst: 29 september 2006 Ja, en dan lopen ze in Las Venturas ook met dikke kleding... ja dat heb je dan wel moet je gewoon die elvis niet een ander texture geven. mischien kan je ze beter gewoon normaal laten Reageren
White Gold Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Maar die hoertjes komen tog ook 's avonds, en elvis loopt alleen in LV, dus als je een paar gastjes alleen in whetstone en angelpine laat rondlopen, dan moet t lukken, ik weet alleen niet of t mogelijk is... Reageren
Donwell Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Jongens, fantastisch werk! De screens zien er goed uit, dus zover ik kan bedenken wordt dit een goede mod! KUTGW!!! Reageren
xgaming Geplaatst: 1 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 (bewerkt) Boo heb problemen met het ingame zetten van het snowboard dff bestandje. Lukt wel maar als je dan een faggio in je garage hebt staan gaat de garage niet meer open Beetje vaag. Zal proberen het probleem te verhelpen Misschien komen er nog wat pics vandaag D-game EDIT: Ik denk dat de mod in de herfst vakantie wordt afgemaakt en word gepubliceerd EDIT 2: Snowboard werkt nu Bugs zijn eruit gehaald. Moet nu alleen nog de wegen en de gebouwen opnieuw texturen. Puma en ik zijn ook tot de conclusie gekomen om geen skihut toetevoegen aan de mod. Omdat je dan grotere kans op crashes hebt. En zelf vind ik het nogal moeilijk om het in GTA sa te plaatsen. Ben nog een noobie met modden EDIT3: EERSTE FOTO'S MET SNOWBOARD foto 1 foto 2 EDIT4: Nog 2 weekjes wachten en de mod komt online Screens kan je niet meer zien, server waar ik het had upgeload is gecrashed Nog even en je kan zelf het resultaat zien Bewerkt: 17 oktober 2006 door d-game Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 sorry ik kan de foto's niet bekijken krijg een 404 error Reageren
SWYV Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 upload de screens toch met imageshack of photobucket Reageren
xgaming Geplaatst: 20 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 (bewerkt) zal ze weer online zetten d-game Ik heb vakantie dus de mod zal tussen nu en 10 dagen afzijn je kan de foto's niet in het groot zien, weet niet wat imageshack (stomme hosting) gedaan heeft Bewerkt: 22 oktober 2006 door d-game Reageren
White Gold Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Ziet er goed uit!! Kan niet wachten tot die er is:D Reageren
xgaming Geplaatst: 22 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 (bewerkt) Heb de wegen nu aangepast, zitten geen bugs meer in. Ook is de stoep aangepast en zijn de pakeerplaatsen met sneeuw bedekt. Moet nu nog alleen de berg en wat gebouwen aanpassen zodat de meeste bugs eruit zijn gehaald D-game EDIT: Nieuwe screens Wat vinden jullie van de wegen? zeg maar even of ik ze moet veranderen ofzo Nog wat gebouwen Bewerkt: 23 oktober 2006 door d-game Reageren
White Gold Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Meesterlijk, ziet er goed uit:D Nouw alleen de tractor nog in een sneewschuiver veranderen.. Maar dat staat ook zo dom in andere gebieden, maar goed ziet er schitterend uit, heb ik zelf niks om op te merken:D Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Ziet er goed uit, en die wegen zijn zo ook hartstikke goed, niks meer aan doen Reageren
xgaming Geplaatst: 23 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Meesterlijk, ziet er goed uit:D Nouw alleen de tractor nog in een sneewschuiver veranderen.. Maar dat staat ook zo dom in andere gebieden, maar goed ziet er schitterend uit, heb ik zelf niks om op te merken:D Misschien de dozer van de junkjard ofzo veranderen? Alleen moet ik nog even wachten op 3ds max. Ik was van plan om het ziekenhuis de veranderen iets groter ofzo Reageren
nick11123 Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 ziet er echt prachtig uit d-game die bergen dit word een hartstikke leuke mod, ik ga hem zeker downloaden maar ik wil wel een logo voor je mod maken. ik werk met Paint shop pro en Powerpoint, Pb me maar als je dat wilt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.