xgaming Geplaatst: 23 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 (bewerkt) ziet er echt prachtig uit d-game die bergen dit word een hartstikke leuke mod, ik ga hem zeker downloaden maar ik wil wel een logo voor je mod maken. ik werk met Paint shop pro en Powerpoint, Pb me maar als je dat wilt Nouja, ik werk met Flash, psp8 en photo shop Maar van mij mag je een logo maken kijken welke het mooiste is logo heb ook een bewegende versie, maar die moet ik nog afmaken. Flash Player Nodig: (bewegend, gemaakt met flash http://img521.imageshack.us/my.php?image=a...pinelogone2.swf Bewerkt: 23 oktober 2006 door d-game Reageren
White Gold Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Netjes ziet er gaaf uit:D:p Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Ik vind de bewegende leuker dan die andere. Reageren
xgaming Geplaatst: 24 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 (bewerkt) Sticky sjit: Ik denk dat de mod vertraging gaat oplopen. Ben net begonnen met mapviewer. Heb gebouwen gezien waar nog veel texture werk aan gedaan moet worden. Ook moet ik nog wat gebouwen veranderen in 3ds max, waar ik nog niks van af weet . In iedergeval wordt de modificatie niet gestopt Alleen wat vertraging, ik weet niet hoeveel. Ik zal straks een lijst plaatsen van wat ik nog moet veranderen. D-game LIJST: :$ Motel: ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ gebouw: cuntw_stwnmotel01.dff cw_motel2cs_t.txd ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ bord: cuntw_stwnmotsign1.dff cw_motel2cs_t.txd ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Pilaar bord: cuntw_stmotsigbas1.dff cw_motel2cs_t.txd ______________________________ ziekenhuis cuntw_shed3_.dff ______________________________ sw_woodhaus03.dff sw_poorhouse.txd ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ sw_woodhaus04.dff sw_poorhouse.txd.............................................................-+ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ sw_woodhaus03.dff sw_poorhouse.txd.............................................................-+ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ sw_woodhaus02.dff sw_poorhouse.txd.............................................................-+ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ sw_woodhaus01a.dff sw_poorhouse.txd.............................................................-+ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ cw_tscanopy01.dff cw_truckstopcs_t.txd ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ cuntw_ngassta.dff cw_truckstopcs_t.txd ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ swburbhaus02.dff cunte_house1.txd................................................................ ...-+ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ chillidogcart.dff foodkarts.txd................................................................... ........+ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ wtown_bits2_05.dff w_towncs_t.txd ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ cxrd_savhus2_.dff cxref_savhus.txd ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ trailer_large1_01.dff trailers.txd ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ trailer_large3_01.dff ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ trailer_large4_01.dff ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ trailer_large_2_01.dff ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ cuntw_liquor01.dff cuntwshopcs_t.txd ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ cuntw_stwnfurn.dff ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ cunt2_town07.dff ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ cunts_ammun.dff cunts_gunclub.txd ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ cw2_cinemablock.dff cw2_cinemablockcs_t.txd ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ cw2_photoblock.dff ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ cstwnland03.dff ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ w_town_11.dff w_town2cs_.txd ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ w_town11b.dff ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ cunt2_restrnt1.dff cunt2restcs_t.txd ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ cuntrockcs_t.txd .............................................................................+ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ logcabinn01.dff logcabincs_t.txd ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ cs_mountplat.dff ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ mtbfencecs_t.txd ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ mtb_banners.txd................................................................. ............+ als de lijst klaar is is de mod 100 procent klaar + is gedaan -+ bijna klaar EDIT 3: leuk nieuwtje; je moet ongeveer 62 bestanden replacen Bewerkt: 25 oktober 2006 door d-game Reageren
nick11123 Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 ok hier mijn Artwork dan je kan hem gebruiken ik was een beetje laat nou ja hier is hij met Paintshop pro en Powerpoint gemaakt Snowiejj Zonsondergang Ps. die van jouw met dat sneeuw vind ik wel leuk Reageren
xgaming Geplaatst: 25 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Ziet er goed uit Maar welke bedoel je met dat sneeuw? Bedoel je dat eerste logo van deze mod ofzo? Greetz d-game Reageren
nick11123 Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Ziet er goed uit Maar welke bedoel je met dat sneeuw? Bedoel je dat eerste logo van deze mod ofzo?Greetz d-game lol nee ik bedoel de eerste met die lichtje,s die je bovenaan deze topic showde sorry ik was een beetje onduidelijk jammer dat ik die ene met dat flash niet kan zien Reageren
xgaming Geplaatst: 26 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 (bewerkt) Weer wat screens D-game Ok ik heb 3ds max 8. Alleen snap ik er geen ene ****** van. Dus ik denk dat ik een versie 2 van de mod ga maken waarin de gebouwen wél veranderd worden Ik weet nu hoe ik .df bestanden kan importeren. Ga strax even kijken hoe ik ze moet veranderen BETA VERSIE (V.1) ONLINE: Angel Pine Snow Mod BETA V.1 >>>download<<< Enjoy it Ik zal een link posten van mijn website om dit bestand te downloaden Geen gedoe en ge**** download via onderstaande link: Via mijn site Bewerkt: 31 oktober 2006 door d-game Reageren
tiesto Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 lijkt met echt vet zo'n wintersport berg maar over die skies/snowboards, ik ben geen modder ofzo maar miss kan je aan iemand vragen of die dat voor je wil modden als je zelf weet dat je dat niet zo goed kan verder lijkt met het echt vet.. jmmr dat ik SA op de com heb.. andrs zou ik hem er zeker in zetten Reageren
erterer0 Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 (bewerkt) Mag ik meewerken? Ik kan proberen een ski piste te maken... Edit: Hier... Let alleen op de pieste, niet op de berg of de grond! Bewerkt: 3 november 2006 door erterer0 Reageren
Puma Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 (bewerkt) Hey nick Paint Shop Pro pwnt he!!! Ziet er al vet uit!! Ik wil eventueel nog wel een ski maken waar je mee kan meppen... of skistokken... misschien dat ik ook maar eens verder moet gaan aan mijn *****mod...[/font] Bewerkt: 4 november 2006 door Puma Reageren
erterer0 Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Meschien kun je de mod met een installer van sammie maken, zoveel bestanden replacen is wel een beetje veel... Reageren
nick11123 Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Hey nick Paint Shop Pro pwnt he!!! Ziet er al vet uit!! Ik wil eventueel nog wel een ski maken waar je mee kan meppen... of skistokken... misschien dat ik ook maar eens verder moet gaan aan mijn *****mod...[/font] Ik weet het Puma mooii programma alleen snap ik er nog niet zoveel van D-Game ziet er goed uit jongen als ik Sa op mijn PC weer heb dan ga ik nog kijken of ik hem kan downloaden Reageren
xgaming Geplaatst: 4 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2006 (bewerkt) erterer0, van mij mag je meehelpen aan Versie 2 van de mod. Ziet er goed uit Kan je hem ook op een plek ingame krijgen? Bedoel dus met dat script gebeure? En bedankt voor de positieve reacties Bewerkt: 4 november 2006 door d-game Reageren
.Sharingan Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Mag ik meewerken? Ik kan proberen een ski piste te maken... Edit: Hier... Let alleen op de pieste, niet op de berg of de grond! Is er nergens op internet een SneeuwScooter te vinden ? (ben te lui om te zoeken!) Dat je daarmee van die skischans af kan gaan! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.