Jump to content

Gta sa Angel pine Snow mod

Recommended Posts

Geplaatst:

Misschien is het ook vet als er van die sneeuwbanden worden gemaakt voor de auto's.. Bijv. met van die kettingen er rond om heen..

• Reacties 133
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• xgaming

43

• yvea0

11

• White Gold

11

• RS-modder

10

Geplaatst: (bewerkt)

@.WhoopDiDoo.

Er is een sneeuwscooter op internet te vinden. Op een Duitse GTA site. Link naar sneeuwscooter Alleen ga ik hem er niet inzetten. Als je wilt kan je hem natuurlijk wel downloaden.

@DaddyPimp

Als je dan die sneeuwkettingen op de auto's hebt zie je ze door het hele spel rijden :bonk:

@erterer0

Weet jij dan hoe je zo'n SAMI script moet maken? Ik kijk straks wel even op google voor een tut ofzo. Het zijn inderdaad veel bestanden dus lijkt het me wel handig om een SAMI script te gebruiken :$

EDIT

Ben bezig met die scripten aan het veranderen (met dank aan puma :D ) Dus kan ik binnekort beginnen met het modden van de gebouwen

Bewerkt: door d-game
  • 1 maand later...
Geplaatst: (bewerkt)

Klopt, ik heb hem verwijderd op mijn site. Over 1 maand is die site weg maar ik zet hem zo wel weer ff online. Over 1 maandje heb ik een nieuwe site met meer opslagruimte. Dus eind januari is hij misschien even niet op internet te vinden ;)

D-game

download link: Link ;)

Bewerkt: door d-game
Geplaatst:

Nouja MB. het zijn niet zoveel bestandje's. Het zijn er maar 12 :)

@gamenerd:

Versie V.2. komt binnekort uit met sneeuw op de daken. Dit zit er dan in:

-SAMI script (hoop ik)

-De sneeuw radar

-de wegen

-3 extra snowboars skins (in totaal dus 4)

-wat opnieuw getextuurde gebouwen

-en de files die er nu in zitten.

1 probleem ik kan hem nu ff niet testen :duh::sst::{ Video Kaart is kapot

d-game

Geplaatst:

maar miss dat iemand voor jou een animatie kan maken zodat je op de snowboard/ski staat, en als je dan dat voor de mountainbike doet dat je kan springen,

dat lijkt mij wel lachen

maar een zeer mooie mod, ik ga wanneer v2 uit is, downloaden ;)

veel suc6 verder

Geplaatst:

Nouja zoals ik al heel vaak heb gelezen op het forum is een animatie maken in 3dsMax erg moeilijk. Ook heb ikzelf er geen behoefte aan maargoed :D Misschien kan je dat wel met scripten bereiken? :engel:

Geplaatst:
-SAMI script (hoop ik)

weet je hoe je een Sami script maakt???

voor als je het nog niet weet:

start sami op en druk op "Scripter" dan druk je op "New" en typ je de naam in en dan "Opslaan" dan de naam van de mod en dan discription en dan mod versie en dan de creators en dan email @dres en dan website en dan nog wat info over de mod en dan vind je de rest

;)(sorry voor de lange zin)

Geplaatst:

-SAMI script (hoop ik)

weet je hoe je een Sami script maakt???

voor als je het nog niet weet:

start sami op en druk op "Scripter" dan druk je op "New" en typ je de naam in en dan "Opslaan" dan de naam van de mod en dan discription en dan mod versie en dan de creators en dan email @dres en dan website en dan nog wat info over de mod en dan vind je de rest

;)(sorry voor de lange zin)

Klinkt simpel :D Zal het straks even uitproberen. Bedankt voor de informatie ;)

Geplaatst:

heey ik vind dit een geweldige mod en ik had een vraagje ik heb even gekeken en snap hoe je een istallscript voor sami moet maken :Y

ik vroeg me af zou ik messchien voor jullie de sami script mogen maken??

P.S. geweldige mod ga zo door

gr Evan

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...