DaddyPimp Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Misschien is het ook vet als er van die sneeuwbanden worden gemaakt voor de auto's.. Bijv. met van die kettingen er rond om heen.. Reageren
xgaming Geplaatst: 5 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2006 (bewerkt) @.WhoopDiDoo. Er is een sneeuwscooter op internet te vinden. Op een Duitse GTA site. Link naar sneeuwscooter Alleen ga ik hem er niet inzetten. Als je wilt kan je hem natuurlijk wel downloaden. @DaddyPimp Als je dan die sneeuwkettingen op de auto's hebt zie je ze door het hele spel rijden @erterer0 Weet jij dan hoe je zo'n SAMI script moet maken? Ik kijk straks wel even op google voor een tut ofzo. Het zijn inderdaad veel bestanden dus lijkt het me wel handig om een SAMI script te gebruiken :$ EDIT Ben bezig met die scripten aan het veranderen (met dank aan puma ) Dus kan ik binnekort beginnen met het modden van de gebouwen Bewerkt: 17 november 2006 door d-game Reageren
White Gold Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 De downloadlink doet het niet... Zou je hem weer willen uploaden? Reageren
xgaming Geplaatst: 22 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2006 (bewerkt) Klopt, ik heb hem verwijderd op mijn site. Over 1 maand is die site weg maar ik zet hem zo wel weer ff online. Over 1 maandje heb ik een nieuwe site met meer opslagruimte. Dus eind januari is hij misschien even niet op internet te vinden D-game download link: Link Bewerkt: 29 december 2006 door d-game Reageren
Mb. Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 Ziet er nice uit! Ik wacht wel even op het SAMI script, als dat er komt dan Geen zin om alles te veranderen met IMG Tool Reageren
XoIN Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 Super mod, hij is echt mooi Mischien kun je wat sneeuw op de daken van dat kleine dorpje leggen? Naja hijs is echt mooi Reageren
xgaming Geplaatst: 24 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Nouja MB. het zijn niet zoveel bestandje's. Het zijn er maar 12 @gamenerd: Versie V.2. komt binnekort uit met sneeuw op de daken. Dit zit er dan in: -SAMI script (hoop ik) -De sneeuw radar -de wegen -3 extra snowboars skins (in totaal dus 4) -wat opnieuw getextuurde gebouwen -en de files die er nu in zitten. 1 probleem ik kan hem nu ff niet testen Video Kaart is kapot d-game Reageren
XoIN Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 ik hoop dat je snel een vervangende VGA krijgt Vondt V1 algaaf Sucses Reageren
FerryN Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 maar miss dat iemand voor jou een animatie kan maken zodat je op de snowboard/ski staat, en als je dan dat voor de mountainbike doet dat je kan springen, dat lijkt mij wel lachen maar een zeer mooie mod, ik ga wanneer v2 uit is, downloaden veel suc6 verder Reageren
xgaming Geplaatst: 29 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Nouja zoals ik al heel vaak heb gelezen op het forum is een animatie maken in 3dsMax erg moeilijk. Ook heb ikzelf er geen behoefte aan maargoed Misschien kan je dat wel met scripten bereiken? Reageren
FerryN Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 -SAMI script (hoop ik) weet je hoe je een Sami script maakt??? voor als je het nog niet weet: start sami op en druk op "Scripter" dan druk je op "New" en typ je de naam in en dan "Opslaan" dan de naam van de mod en dan discription en dan mod versie en dan de creators en dan email @dres en dan website en dan nog wat info over de mod en dan vind je de rest (sorry voor de lange zin) Reageren
xgaming Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 -SAMI script (hoop ik) weet je hoe je een Sami script maakt??? voor als je het nog niet weet: start sami op en druk op "Scripter" dan druk je op "New" en typ je de naam in en dan "Opslaan" dan de naam van de mod en dan discription en dan mod versie en dan de creators en dan email @dres en dan website en dan nog wat info over de mod en dan vind je de rest (sorry voor de lange zin) Klinkt simpel Zal het straks even uitproberen. Bedankt voor de informatie Reageren
Evan Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 heey ik vind dit een geweldige mod en ik had een vraagje ik heb even gekeken en snap hoe je een istallscript voor sami moet maken ik vroeg me af zou ik messchien voor jullie de sami script mogen maken?? P.S. geweldige mod ga zo door gr Evan Reageren
xgaming Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Is goed Het is nog vrij veel werk. Maak maar een SAMI script voor de Beta versie Reageren
Evan Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 maar dan moet ik wel weten hoe de bestanden heten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.