xgaming Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Dat is niet zo moeilijk, de Beta versie is al uitgebracht en online: Link Reageren
Evan Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 (bewerkt) is in v2.0 alle bestande hetzelfde alleen wat aan gepast? Edit: ja maar je zei dat je 62 bestanden ongeveer moest replace en uit de eerste beta zijn er maar 10 bestanden Bewerkt: 2 januari 2007 door Evan Reageren
Koen729 Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Misschien kan hier iemand me helpen, ik heb dus de mod gedownload maarrr... ik heb alles gedaan uit die tut van Flying Dutchman, m'n versie 2 naar 1 gemaakt en nu krijg ik de melding ' in sa.exe is een fout en moet worden afgesloten'. Wie weet wat ik moet doen? Reageren
xgaming Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Misschien kan hier iemand me helpen, ik heb dus de mod gedownload maarrr... ik heb alles gedaan uit die tut van Flying Dutchman, m'n versie 2 naar 1 gemaakt en nu krijg ik de melding ' in sa.exe is een fout en moet worden afgesloten'. Wie weet wat ik moet doen? Heb je deze mod gedownloaded? Zoniet dan zit je denk ik in het verkeerde topic/forum gedeelte. Sorry als ik je verkeerd begrijp maar ik denk van versie 2 naar 1 (gta sa) dat je het over MTA heb. Als dat zo is ga hier naartoe: link naar MTA hulp Reageren
Koen729 Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Misschien kan hier iemand me helpen, ik heb dus de mod gedownload maarrr... ik heb alles gedaan uit die tut van Flying Dutchman, m'n versie 2 naar 1 gemaakt en nu krijg ik de melding ' in sa.exe is een fout en moet worden afgesloten'. Wie weet wat ik moet doen? Heb je deze mod gedownloaded? Zoniet dan zit je denk ik in het verkeerde topic/forum gedeelte. Sorry als ik je verkeerd begrijp maar ik denk van versie 2 naar 1 (gta sa) dat je het over MTA heb. Als dat zo is ga hier naartoe: link naar MTA hulp Ik had het echt over deze mod hoor Reageren
Evan Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 (bewerkt) Misschien kan hier iemand me helpen, ik heb dus de mod gedownload maarrr... ik heb alles gedaan uit die tut van Flying Dutchman, m'n versie 2 naar 1 gemaakt en nu krijg ik de melding ' in sa.exe is een fout en moet worden afgesloten'. Wie weet wat ik moet doen? Heb je deze mod gedownloaded? Zoniet dan zit je denk ik in het verkeerde topic/forum gedeelte. Sorry als ik je verkeerd begrijp maar ik denk van versie 2 naar 1 (gta sa) dat je het over MTA heb. Als dat zo is ga hier naartoe: link naar MTA hulp Ik had het echt over deze mod hoor heey ik kan je met dit wel helpen ik had dit probleem ook maar over de oplossing mag hier niet worde gepraat als allereerste wil je even kijken hoe grooet het bestand gtasa.exe in je installatie map is (C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas) mzzlz Bewerkt: 3 januari 2007 door Evan Reageren
Koen729 Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Misschien kan hier iemand me helpen, ik heb dus de mod gedownload maarrr... ik heb alles gedaan uit die tut van Flying Dutchman, m'n versie 2 naar 1 gemaakt en nu krijg ik de melding ' in sa.exe is een fout en moet worden afgesloten'. Wie weet wat ik moet doen? Heb je deze mod gedownloaded? Zoniet dan zit je denk ik in het verkeerde topic/forum gedeelte. Sorry als ik je verkeerd begrijp maar ik denk van versie 2 naar 1 (gta sa) dat je het over MTA heb. Als dat zo is ga hier naartoe: link naar MTA hulp Ik had het echt over deze mod hoor heey ik kan je met dit wel helpen ik had dit probleem ook maar over de oplossing mag hier niet worde gepraat als allereerste wil je even kijken hoe grooet het bestand gtasa.exe in je installatie map is (C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas) mzzlz Nvm, m'n pc was bijna gescrasht door die mods dus ik doeh et niet meer! Reageren
xgaming Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 V.2 is uit; Nieuwe updates: -SAMI Script (met dank aan Evan) -Paar nieuwe TXD bestanden -Paar bugs verwijderd Download Link Reageren
RS-modder Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 (bewerkt) Je zou toch een sami ding maken waneer is die af? Bewerkt: 3 januari 2007 door Rs-modder Reageren
xgaming Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Je zou toch een sami ding maken waneer is die af? Die zit in V2..... Het staat er Duidelijk: Nieuwe updates:-SAMI Script (met dank aan Evan) -Paar nieuwe TXD bestanden -Paar bugs verwijderd Reageren
RS-modder Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Waar kan jeSAMI ookal weer downloaden? Reageren
yvea0 Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Ik zag er wel een sami script bij staan, maar somige bestanden stonden niet in dat script... Reageren
Impulse_W Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Wel grappig deze mod Het zou leuk zijn als je ook met een Dozer de sneeuw kan verschuiven. Ook cool is met een snowboard van de Chilliad afscheuren! Reageren
RS-modder Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Waar an je SAMI krgijgen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.