xgaming Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Waar kan jeSAMI ookal weer downloaden? Dat kan je denk ik zelf ook wel bedenken; ga naar google en type in SAMI of San Andreas Mod Installer. Ik zal een keertje aardig zijn: Link Yvea: Klopt 3 bestanden staan er niet in, zal ze wel toevoegen. Theblackevil: Ja..... ik denk dat je dan een animatie ofzo moet maken. Dus sorry maar jouw idee gaat niet door Reageren
RS-modder Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 maar als ik hm dan met winrar op mijn bureaublad wil zetten krijg ik een fout. Reageren
xgaming Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 maar als ik hm dan met winrar op mijn bureaublad wil zetten krijg ik een fout. Wees is duidelijk; het kunnen zoveel fouten zijn hier hebben we dus niks aan..... En blijf aub ontopic Reageren
yvea0 Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Hij staat alleen niet goed op dat snowboard... Reageren
RS-modder Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Ik heb 2 vragen: 1. moet je nieuw game doen om te kunnen spelen met de mod? 2.waar kan je het snowboard vinden? Reageren
xgaming Geplaatst: 4 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Hij staat alleen niet goed op dat snowboard... Ik heb 2 vragen:1. moet je nieuw game doen om te kunnen spelen met de mod? 2.waar kan je het snowboard vinden? @Yvea0: Klopt de houding is van de scooter aangenomen Misschien kan je het veranderen maar ik weet niet hoe... @Rs-modder: 1: Je hoeft geen newgame te doen om de mod te kunnen spelen. 2: Snowbaord kan je vinden bij de burger king in LV; kijk maar even op WikiGta. Reageren
yvea0 Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Is het normaal dat er geen huizen of wegen onder sneeuw liggen? Reageren
xgaming Geplaatst: 4 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 (bewerkt) Is het normaal dat er geen huizen of wegen onder sneeuw liggen? De wegen zijn nog niet helemaal af, huizen moet ik nog aan beginnen. Komt in het volgende deel: Edit: Nieuw versie; V.2.1 Updates: -SAMI script gefixt (door evan) -1 SAMI script met snowboard -1 SAMI script zonder snowboard. Download Link Bewerkt: 4 januari 2007 door d-game Reageren
RS-modder Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 (bewerkt) Hey ik heb nog wat ideén misschien akne je zo ameken dat hij goed op het snowboard staat en dat het snowboard dit in de fik kan vliegen en dat je ookkan jumpen met het snowboard.dat zou alles wat echter maken Bewerkt: 4 januari 2007 door Rs-modder Reageren
xgaming Geplaatst: 4 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Dat met jumpen... Ik zal kijken of ik wat scripts zal veranderen (van BMX naar de faggio). Edit: Versie V.3.0 is bijna klaar! Nieuwe Updates: -Met sneeuw bedekte wegen. -Radar bestanden. -Preview (screenshots). -SAMI script (dit keer ben ik het) -4 snowboars skins. Xbox, Coca Cola, Fantasy, Sport merken. -readme in nederlands Zat er al in Reageren
yvea0 Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 (bewerkt) Die bmx is niks voor een snowboard je kan de faggio hidraulics ( spelling weet ik niet ) geven dmv de handling te veranderen dan kan ie wel springen! nog beter dan de bmx omdat: je dan met je achterwiel kan springen ( hij moet wel hoog kunnen springen! ) Dan kan je hem ook als hoverboard gebruike dat heb ik met de at400 Bewerkt: 4 januari 2007 door yvea0 Reageren
xgaming Geplaatst: 4 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Die bmx is niks voor een snowboardje kan de faggio hidraulics ( spelling weet ik niet ) geven dmv de handling te veranderen dan kan ie wel springen! nog beter dan de bmx omdat: je dan met je achterwiel kan springen Dan kan je hem ook als hoverboard gebruike dat heb ik met de at400 Klinkt simpel! Zal als ik zo ff tijd heb kijken Bedankt trouwens voor de tip Reageren
RS-modder Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Waneer is de v3 klaaar oja heel erg mooi hoor volgensmij hebben we heir een hele goede modder Reageren
xgaming Geplaatst: 4 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Waneer is de v3 klaaar oja heel erg mooi hoor volgensmij hebben we heir een hele goede modder Bedankt voor het compliment, maar het valt mee Ik weet nog niet precies wanneer ik V3 online zet. Reageren
RS-modder Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 (bewerkt) ik hoop snel maar waarom laat je niet een paar snowboards op mount chillad spawnen en oja kunnen ze nog in de brandvliegen wnt da zou heel erg nep zijn en misschien moet je ze wat sneler maken en waar kan je die snowboard pakken krijgen? Bewerkt: 4 januari 2007 door Rs-modder Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.