yvea0 Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 de bmx kan niet stuk je moet de snowboard een beetje veranderen in een bestand wat de bmx ook heeft... Reageren
Evan Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 de bmx kan niet stukje moet de snowboard een beetje veranderen in een bestand wat de bmx ook heeft... dat gaat denk ik nietzo makkelijk Reageren
Evan Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 je kunt ook de granaat veranderen in een sneeuwbal Reageren
yvea0 Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) Goed idee! is kijken of dat me zelf lukt haha ff kijke Ik bedenk met net dat die sneeuwbal ontploft.. lukt me niet EDIT: Heb er snel eentje gemaakt! Bewerkt: 5 januari 2007 door yvea0 Reageren
Evan Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 je kunt tog zorge dan het niet ontploft Reageren
yvea0 Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 die dingen die je kan gooien lijkt me een perfecte sneeuwbal eerst ff een paar gooien en dan, knopje druukken en dan... ( kan niet verder typen omdat me vingen door die knal eraf zijn ) lol Reageren
Evan Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 maar eve sirieus er staat tog ergens iet dat een granaat onploft als je dat weg haalt Reageren
yvea0 Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Komt d-game niet meer online? Reageren
xgaming Geplaatst: 6 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Yvea en Evan... Ik ga geen sneeuw bal in de mod plaatsen. Het is alleen de bedoeling om Angel Pine zelf + Mount Chilliad aan te passen. Gewoon een ski gebied creeëren. Dus wil ik vragen om even ontopic te blijven Reageren
yvea0 Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) Die bmx is niks voor een snowboard je kan de faggio hidraulics ( spelling weet ik niet ) geven dmv de handling te veranderen dan kan ie wel springen! nog beter dan de bmx omdat: je dan met je achterwiel kan springen Dan kan je hem ook als hoverboard gebruike dat heb ik met de at400 Klinkt simpel! Zal als ik zo ff tijd heb kijken Bedankt trouwens voor de tip Ik denk niet dat dit zou lukken, heb het getest met een NRG500 d.m.v. die mod waar je bijna alle auto's kan tunen Lukt niet... En d-game, die sneeuwbal is toch al mislukt Bewerkt: 6 januari 2007 door yvea0 Reageren
xgaming Geplaatst: 9 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 (bewerkt) Kan nog 1 maandje duren ofzo, ben nu druk bezig met mijn nieuwe site Hoeft opzich niet meer veel gedaan te worden... Ook is een huiswerk een problem . Dus wacht gerust en V3 komt EDIT: Nieuwe screens; voor de snelwegen . Screen 1 Screen 2 Screen 3 Moet nog een paar stukjes texturen.... Alleen ik moet nog erg lang sparen voor mijn nieuwe VGA. Bewerkt: 10 januari 2007 door d-game Reageren
RS-modder Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Ziet er goed uit ik kan je niet nadoen man. Maar ik hoop dat v3 snel momt maar welk voertuig is dan het snowboard is het dan de bmx of gewoon de fagio? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.