Jump to content

Gta sa Angel pine Snow mod

Recommended Posts

• Reacties 133
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• xgaming

43

• yvea0

11

• White Gold

11

• RS-modder

10

Geplaatst:
Ben je nog van plan om ALles in sneeuw te veranderen? Zelf lijkt me dat wel gaaf. Heel SF in sneeuw :D.

Je bedoelt heel SA in sneeuw ;) En ik weet van de woestijn, maar dat kan ook sneeuw worden. Area 69 midden in de sneeuw zal wel mooie plaatjes opleveren, denk ik.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb al zoiets gemaakt.. Nooit op forum gezet alleen.. Hier kun je een filmpje zien. Dit is echter al een oude versie, want ik ben al veel verder. Hieronder een screen wat ik allemaal al 'besneeuwd' heb gemaakt, inclusief daken, bomen, stukjes water en zelfs autobanden:

kaartaf3ji.jpg

Ik ben er (heel misschien tijdelijk) mee gestopt, omdat het (erg) veel werk was. Mijn doel is/was om HÉÉL San Andreas met sneeuw te bedekken, woestijn, platteland en steden. Misschien dat ik deze mod nog een keer af maak..

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

ik denk als je hem beter zo kan laten want heel sa onder de sneeuw is een beetje te veel van het goede vind ik

alhoewel los santos erbij zou wel leuk zijn en dan de wegen nogwel mooi texturen _O_

Geplaatst:

Wauw, dat ziet er mooi uit, Puma. Hopelijk komt deze mod ook zo ver.

ik denk als je hem beter zo kan laten want heel sa onder de sneeuw is een beetje te veel van het goede vind ik

alhoewel los santos erbij zou wel leuk zijn en dan de wegen nogwel mooi texturen _O_

Als je er San Fierro bij doet, heb je een sneeuwachtig zuiden en een woestijnachtig noorden. Ook leuk ^_^

Geplaatst:

Het ziet er heel goed uit het enige -puntje is de besneeuwde snelweg want als er sneeuw valt,valt het ook op de gele stroken en daar zie ik helemaal niks op zitten.

Hebben jullie er al aangedacht om de handling van de auto's te veranderen dat ze veel sneller gaan spinnen en slippen?

KUTGW. :cya:

Geplaatst:
Het ziet er heel goed uit het enige -puntje is de besneeuwde snelweg want als er sneeuw valt,valt het ook op de gele stroken en daar zie ik helemaal niks op zitten.

Hebben jullie er al aangedacht om de handling van de auto's te veranderen dat ze veel sneller gaan spinnen en slippen?

Ja dat is een goed idee.

En zeker mooi filmpje. ziet er vet uit. :klap:

Waarmee heb je eigenlijk dat filmpje gemaakt

Geplaatst:

Voor zover ik tot nu al gezien is dit een prachtige mod. Alleen lijkt mij net buiten Los Santos al sneeuw niet echt logisch. Alleen Whetstone lijkt me het beste.

Ik denk dat het wel een leuk idee is om heel SA in sneeuw te doen :D. Maar dan ook echt goed. Misschien nieuw idee? Dan de wegen zo texturen etc.. :D En kerstman poppetjes die bedelen om geld. Misschien voor kerst iets? Grote kerstbomen in de dorpjes etc.

Bewerkt: door White Gold
Geplaatst:

Misschien dat ik binnenkort ff een topicje aanmaak over m'n mod, want het gaat een beetje (heel erg) offtopic zo.. Ik zal een trial (probeerversie) uploaden, zodat jullie 'm kunnen proberen..

Geplaatst:

Ik denk niet dat ik de handling van de auto's ga aanpassen, en dat met die gele stroken :puh:..... die moet ik nog fixen :D. Momenteel weinig tijd (helaas) om aan de mod te zitten.

• 3 weken later...
Geplaatst:
Nou kijk het zit zo we hadden al het idee om de Faggio te veranderen in een snowboard. Jij zegt de Mountainbike. ff de feiten op een rijtje (looool).

-Faggio heeft goede houding voor snowboard of skies, er kunnen zelfs skistokken in cj's handen.

-Mountainbike heeft dezelfde houding, maar omdat je bij een fiets moet trappen; dat ziet er een beetje raar uit: op ski's of snowboard staan en dan zie je die benen op en neer gaan :bonk:.

-Faggio heeft een motor geluid... beetje raare ervaring: op een snowboard of ski's staan en dan een motor geluid horen ^_^

-Mountainbike heeft daartegen geen geluid, alleen wat gezoef.

Wat vinden jullie de beste keus??

Verder had ik ook nog het idee om een sneeuwpak voor CJ te maken, met een nieuw model, en dan zo'n eskimopak ofzo met zo'n bontkraag :*D .

Edit: na dit berichtje nog een keer gelezen te hebben kwam ik op een cool idee: we kunnen ski's maken en dan doen we die als trappers op de fiets. Zo lijkt het net op langlaufen!!

het gaat ff om dat dik onderstreepte ik las dit en ik denk leuk idee puma van dat langlaufen maar ik denk dat het dan iest te snel gaat als je bergafwaart gaat...(sorry als je het niet met me eens bent)

maar nu weer ff dat dik onderstreepte ik d8 als je nou de zogenaamde "anim" van de faggio in de bmx zet... dan staat cj wel stil.. en het geluid is zoef :) het is maar een idee als jullie er wat mee doen mogen jullie weten maa rik denk laat ik eens van me horen :puh:

Na een lange tijd niks te hebbe upgeload heb ik weer is wat beter nieuws: ik ben bezig met tuts te volgen voor 3ds max, ik heb mijn aller eerste creatie af. Misschien gaat hij het oude ziekenhuis vervangen. Moet alleen nog wat aan de ramen, dak, textures, deuren en achterkant van het gebouw doen ;). Eigenlijk alles, maar de basis is er.

h1oe7.jpg

h2jo3.jpg

Alweer sorry voor slechte kwaliteit :|

D-game

EDIT:

Ik heb de mod weer online staan op mijn nieuwe site:

Download

Bewerkt: door d-game
Geplaatst:

Ehm, Heb een klein idee voor het geval je nog verder wilt gaan met de mod, Ik heb ergens op het internet een keer een drift handling gevonden, deze was sowieso voor mij niet echt goed, maar hiervoor is hij heel geschikt, als je bijvoorbeeld hard rijd, (je moet wel de acceleratie verlagen, maar dat kan ik wel) dan kan je amper sturen, zelfs als je zacht rijd, kan je alleen beetje normaal een bocht nemen met handrem, zodat je dwars gaat, en nog overal tegenaan knalt,.. Ik vind hem zelf hier wel een beetje bij passen, misschien dat ik hem een beetje ga modden zodat je niet zo snel accelereert, en dat de handrem minder effect heeft, dan zou het nog echter zijn!!..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...