Jump to content

gta sa secrets

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

tis me 1ste post dus heeeey :cya:

k heb een plaatje van alle geheimen van gta SA

ps als ie te groot is wil een mod dan hem ff verkleinen

en als ie der al staat srry voor de dubbelpost dan maar :)

>>> Door GTA-Sheep: Afbeelding verkleind. Graag voortaan zelf dit iniatief nemen<<<

Bewerkt: door GTA-Sheep
Geplaatst:

Vind persoonlijk het kaartje wel grappig gevonden, maar een 24/7-winkel of de ontmoeting met 1 van je vriendinnen is nou niet echt een geheim te noemen. Deze lokaties staan nota bene in ofwel je radarscherm tijdens het spelen van het spel of zijn te vinden op de meegeleverde papieren kaart. Daarnaast zijn de meeste lokaties terug te vinden op WikiGTA - vindplaatsen. Neemt niet weg dat er toch nog wel plaatsen op staan die nog nergens anders stonden, dus toch mijn :klap:

Edit: en voordat ik het vergeet, nog welkom op dit forum natuurlijk :)

Geplaatst:

hey brandbaar welkom op het gta forum :bier: .maar je je moet wel gaan opleten dat het geen dubbelpost is maar je bent nieuwe dus en dat plaatje is goed gelukt

Geplaatst: (bewerkt)

Dit plaatje is al langer op internet te vinden (vanaf 02/22/05). Als ik het goed heb, issie gemaakt door ene "GamerLady". Vergelijk die van jou maar es met deze: http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/gr..._sa_secrets.png

Alleen logo is weggehaald van Gamerlady, linksboven en rechtsonder in de legenda.

Edit @ Rogier hieronder.

Bij mij werktie wel. Mss dat je even moet wachten totdat het helemaal geladen is. Het plaatje is namelijk 1600*1600 resolutie en zal wel even moeten laden.

Bewerkt: door Preddy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...