koetje Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 Damn, ik speel GTA SA nu 3 dagen op de PC en in tegenstelling tot de PS2 versie bevat deze een heel hoop MAJOR BUGS. Dan heb ik het vooral over de sound bugs: Geluid valt weg, Carl zijn stem galmt, als ik iemand sla, hoor ik alleen nog maar de klappen...achtergrond geluid verdwijnt enz enz enz.. Vertel me even of ik hier nu oud nieuws loop te verspreiden of dat het aan mijn PC zal liggen, wat ik me bijna niet kan voorstellen. Heb t nooit bij andere games. Ok, verder zijn jullie goed bezig, GTA SA 4 LIFE Reageren
brandbaar Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 gta3 is ook een bug spel het moet eigenlijk heten gta bug city Reageren
SummerBase Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 Ik denk persoonlijk toch dat het aan je eigen Pc ligt, want ik heb helemaal nooit problemen met mijn San Andreas op de Pc. Maar mijn Pc heeft dan ook wel een aantal dingen meer dan een standaard desktopje; Ik heb een geluidskaart met de ondersteuning voor dit spel; Daardoor laden de geluiden perfect en ook worden alle effecten helder en goed naar voren gebracht; het moet dus qua geluiden aan je geluidskaart liggen. Want het spel op de computer is echt niet bugged; alleen je moet een goede computer hebben om het te kunnen spelen. Een Ps2 is geoptimaliseerd voor spellen en Pc's niet; Spellen spelen op de computer zijn bij zaak van het hele computer proces. Ook kan het wezen dat je computer gewoon te traag is dit kan wezen door te weinig werkgeheugen of door een andere oorzaak waar iets tekort schiet; maar dat het aan het spel ligt is bijna zo onwaar als wat. Maar goed het kan een bug (fout) wezen waardoor hij dus niet goed samenwerkt met je componenten /hardware. Daarom raad ik je aan om de bug-fix te instaleren; Deze kun je downloaden op: 'Nomorehotcoffee.com'. Ik hoop dat dit eventueel kan werken; ik heb er zelf nog nooit last van gehad, maar dat het iets verhelpt is zo goed als zeker. Maak ook voor de zekerheid een kopie van je GTA_SA.exe in de map: Lokaal Station > Program Files > Rockstar Games > GTA San Andreas. Dus; als er nog iets is hoor ik het wel. In ieder geval veel succes! Reageren
koetje Geplaatst: 22 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2006 Ik heb in ieder geval geen slechte PC; Ik draai Battlefield 2 en Half Life 2 zonder problemen. Normaal ben ik gewend dat wanneer een spel niet lekker draait, ik gewoon lag krijg. Ik bedoel dus interne lag zeg maar, niks met mijn internet verbinding. GTA loopt echt fijnloos hoor met de gameplay en shit, nooit gezeik, nooit grafisch gekut. Over de geluidskaart: Het logo'tje dat je bij het laden van de game ziet, herken ik wel, ik heb denk ik ook zo eentje (oh good gosh, i don't know shit about this, i'm a n00b ) Ik heb er nog even over nagedacht en ik heb toch echt alleen last van het geluid. Verder loopt ie echt lekker. Maatr weetje, ik download liever niet gelijk zo'n hotfix... Maar toch bedankt, ik kijk wel wat ik doe. *wacht op forum gebruikers met hetzelfde probleem* Reageren
Bassiej Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 (bewerkt) hee ik heb er ook wel last van.. het ligt ook aan het weer ingame. als het bijv. regent hoor ik alleen het radiostation en geen andere geluiden. stopt het met regenen, hoor ik alles weer Het galmen van CJ's stem heb ik nooit gehad, wel dat ik hem niet meer hoor.. edit: ditprobleem heb ik: Soundbug Bewerkt: 24 september 2006 door Bassiej26 Reageren
nick11123 Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 ik denk dat het toch aan je PC legt want Sanandreas heb denk ik niet zulke bug,s mischien moet je wat achtergrond taken uitzetten of mischien draait er wel wat mee waar je PC niet tegen kan als je Sanandreas speelt ik denk dat het ook van af hangt of je hem heb gedownload of gekocht heb ? Reageren
koetje Geplaatst: 22 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2006 Ik heb hem netjes gekocht, daarom verwacht ik ook dattie t netjes doet. Het enige wat ik (zelf) op de achtergrond draai is XFire. Maar you where right, het is bij regen het geval.. Hoe kan je dit oplossen? Echt heel vervelend soms. Reageren
nick11123 Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 mischien moet je effe bij je geluids instellingen kijken op je PC of dat wel goed staat. Reageren
pietn Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 heeik heb er ook wel last van.. het ligt ook aan het weer ingame. als het bijv. regent hoor ik alleen het radiostation en geen andere geluiden. stopt het met regenen, hoor ik alles weer Het galmen van CJ's stem heb ik nooit gehad, wel dat ik hem niet meer hoor.. idem to that Reageren
gammie_ Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 Ik heb hem netjes gekocht, daarom verwacht ik ook dattie t netjes doet.Het enige wat ik (zelf) op de achtergrond draai is XFire. Maar you where right, het is bij regen het geval.. Hoe kan je dit oplossen? Echt heel vervelend soms. Bij mij draait hij fijnloos dus ik heb niet echt van die bugs die jij hebt in sa, Ik heb weleens gehad dat het geluid ook weg viel, ik heb toen mijn drivers geupdate en toen deed alles het weer goed, dus raad ik jou aan je drivers te update Reageren
Zim Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=10989 Voor geluidsproblemen, gebruik dat topic. Reageren
koetje Geplaatst: 24 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Alright Zim, Ik heb het gedownload en het verhelpt de soundbugs voor een groot deel. Het verhelpt de echo (die kwam na een game te saven en door te spelen) en nog een paar soundbugs. Het verhelpt echter niet (altijd) het wegvallen van het geluid bij een flinke regenbui. Anyhow, master thnx voor de link Om door te zeiken: GTA SA zit weldegelijk vol met lelijke dingen. Voorbeeldje: Ik ben bezig met het zetten van de tags in LS, als ik op mijn map kijk waar ik wezen moet en ik keer terug naar het spel door op ESC te drukken kan ik de free camera (muis) niet meer bewegen. Ik moet vervolgens een paar keer terug keren naar het menu door op ESC te drukken om het weer goed te krijgen. M.A.W. Soms werkt mijn muis niet meer en dat ligt wederom weer aan het spel en niet aan mijn lichtbehaarde knaagdier. Ik concludeer weldegenlijk een hoop bugs in de game!!! Reageren
gammie_ Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Alright Zim,Ik heb het gedownload en het verhelpt de soundbugs voor een groot deel. Het verhelpt de echo (die kwam na een game te saven en door te spelen) en nog een paar soundbugs. Het verhelpt echter niet (altijd) het wegvallen van het geluid bij een flinke regenbui. Anyhow, master thnx voor de link Om door te zeiken: GTA SA zit weldegelijk vol met lelijke dingen. Voorbeeldje: Ik ben bezig met het zetten van de tags in LS, als ik op mijn map kijk waar ik wezen moet en ik keer terug naar het spel door op ESC te drukken kan ik de free camera (muis) niet meer bewegen. Ik moet vervolgens een paar keer terug keren naar het menu door op ESC te drukken om het weer goed te krijgen. M.A.W. Soms werkt mijn muis niet meer en dat ligt wederom weer aan het spel en niet aan mijn lichtbehaarde knaagdier. Ik concludeer weldegenlijk een hoop bugs in de game!!! Zo te zien zit het blijkbaar in je pc, want ik heb al die bugs niet Heb je je drivers al geprobeert te update? Dat verhelpt mischien een paar van die bugs.. Reageren
Bassiej Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 (bewerkt) Ik denk niet dat het aan je pc ligt. (dat van die muis, heb ik ook gehad (en nog steeds) en ik heb een vrijwel nieuwe PC, en wat het geluid betreft: >> KLIK << Bewerkt: 24 september 2006 door Bassiej26 Reageren
koetje Geplaatst: 24 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2006 He bassie, hij is van jou Maar ik krijg nu echt het idee dat de helft van dit forum het wel heeft en de andere helft het niet heeft. Wat heeft de andere helft wat wij niet hebben? Bassiej, tis echt een heel herkenbaar filmpje, super iritant tijdens missies ook. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.