Bassiej Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 ja tis raar, de helft heeft t idd wel en de andere helf niet :/ maar miscchien ligt het ook wel aan de GTA versie.. ? ik heb versie2 Reageren
koetje Geplaatst: 24 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Versie? Waar kan je dat zien? Ik heb GTA SA voor de PC, met een Nederlands boekje/doosje Vorige week gekocht. Reageren
gammie_ Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 (bewerkt) Versie? Waar kan je dat zien?Ik heb GTA SA voor de PC, met een Nederlands boekje/doosje Vorige week gekocht. Ik weet ook niet waar je dat kan zien, wat ik wel weet is hoe nieuwer de gta sa is dat je dan versie 2 hebt, mijn gta sa heb ik al vanaf het begin dus die van mij is versie 1. Dus voor de duidelijkheid Koetje: jij hebt versie 2 Bewerkt: 24 september 2006 door gammie Reageren
Bassiej Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 met versie 1 kan je alles eigenlijk, (mods multiplayer etc.) met versie 2 kan je minder, Rockstar heeft deze uitgebracht omdat er een 'hotcoffee mode' was, waardoor je seks met je vriendin ook kon zien en bedienen.. Dat werd verboden op een een of andere manier en dus heeft rockstar een versie2 uitgebracht waarmee ze dit soort mods wilde voorkomen. met versie 2 kan je dus geen mods installeren en ook niet online spelen. (on topic:) het ligt niet aan de versie, ik heb mijn versie gedowngrade naar Versie1 en heb het geluidsprobleem nog steeds... Reageren
Shaguar87 Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 het geluidsprobleem tijdens de regenstormen is een van de grootste bugs in het spel, en tot nu toe heeft nog niimand een patch gemaakt die dat probleem helemaal kan verhinderen. de patches die er zijn helpen wel, maar na een tijdje spelen met regen valt t geluid toch weg... 1 tip: als t regent...ga dan een huis in (of een winkel) als ej er daarna weer uitkomt,. zal het geluid het weer doen (ik weet niet zeker of het het dan de hele tijd doet), maar het is beter als zonder geluid Reageren
brammymaster Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Gewoon geluid keihard zetten :Y Reageren
GTA_addict Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Als je hem nou gedownload had, dan was het makkelijk te verklaren want sommige downloads zijn gwoon prut, maar je zegt dat je hem heb gekocht dus dan zal het wel aan je pc liggen. Mischien ligt het wel aan je geluidskaart want alles kan nog zo goed draaien maar als je geluidskaart niet goed is dan krijg je ook snel problemen met je geluid. suc6 ermee Reageren
Bassiej Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 ik denk dat het aan directX ligt.. Reageren
koetje Geplaatst: 28 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2006 GTA_addict wenst nu indirect de halve GTA wereld succes Maar iig valt er opzich nog wel te leven met meneer de regenbui. Tegenwoordig heb ik meer last van de camera bug Reageren
ikt Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 Als het regent kan zelf de snelste computer van de wereld er niet tegen op. Het zit gewoon ergens in het spel dat je bij regen nix meer hoort. :| Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.