vic Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 hallo allemaal, Ik zit met ene probleempje, heb net SA weer geinstalleerd nadat ie een tijd van me pc is afgeweest. Toen ik hem eraf gooide is alles eraf gegaan dus ook de save files. Na de installatie doe normaal verlopen is start ik het spel op, stel de grafische instelling weer goed en ga spelen. Nu krijg ik elke keer als ik in een auto zit met de auto voor me of als ik een wapen mik dat me beeld rechtsom draait zonder dat ik wat doe. op deze manier is rijden en schieten heel lastig. het is niet de eerste keer dat ik het speel, heb hem al eens een lange tijd gespeeld. ook alle main missies gedaan zover ik weet en had dit probleem nooit. Heb ook nog ene herinstalaltie gedaan om te zien of ie het nu goed deed maar dat loste niets op. Help Ps: avast bedankt voor reply's (nuttige reply's) Reageren
SummerBase Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 Laten we eens kijken naar jou probleem. Ik heb hier zelf nog nooit problemen mee gehad, maar ik denk wel dat we tot een goed einde gaan kijken. Ik heb vaak verhalen gehoord van problemen met het spel en meestal zit het hem in de hardware dus bijvoorbeeld je toetsenbord; Dit kan bijvoorbeeld door een defect in de E: dit is de knop van het rechtsom draaien in de auto. Maar ik snap niet precies hoe rechtsom draaien, want je kunt met de muis ook rechtsom draaien, maar dan krijg je zoals je voorspeld ook geen wapen; Dus ik weet niet of het gaat om het schieten of om het normaal rechtsom draaien, want dan zou je een defect in je muis moeten hebben. Het kan ook nog met andere dingen te maken hebben bijvoorbeeld een fout in je instellingen; Als ik het m niet vergis zie je in de instellingen een soort instellingen menu voor het Keyboard (toetsenbord) daar kun je kiezen uit Gamepad en Mouse and Keyboard. Kies dan voor Mouse and Keyboard als je een muis en een toetsenbord hebt en kies voor Gamepad als je werkt met zo'n ding wat je ook bij de Playstation 2 hebt. Mocht dit nog niet werken dan zou je even kunnen kijken naar de hardware zoals ik al zei; bijvoorbeeld of deze goed in de computer zitten. Naast dat zou je ook onnodige processen uit kunnen zetten die doe je zo; Ctrl + Alt + Del > Processen; Schakel dan de onnodige processen uit; weet je niet wat welk process doet: Schakel het dan niet uit, want dat kan problemen voorkomen. Verder is het een lastig probleem waar je zonder echte waarnemingen weinig aan kan doen; ik bedoel er dus mee. Ik kan niet zo heel veel zeggen over de situatie, omdat ik het niet van dichtbei kan zien nu. Helaas, maar mocht er nog wat wezen; Bijvoorbeeld als je er niet uitkomt of als iets anders nog niet lukt zeg het dan gerust. Reageren
vic Geplaatst: 22 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2006 (bewerkt) het is met de muis rechtsom, niet het naast je schieten, het probleem lijkt rond de muis beweging te zitten. Bij config staat het gewoon op muis+keyboard, bij system wel wat uitgezet, maar de vorige keer had ik dit probleem niet alleen met deze herinstallatie. Gebruik nog precies hetzelde systeem, en heb nooit muisproblemen gehad met welke game dan ook. Bewerkt: 22 september 2006 door vic Reageren
SummerBase Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 Dat is al een stuk in de betere richting: Heb je al een muis geprobeert van de buren? Of van iemand anders, want het kan hem natuurlijk makkelijk in de muis zelf zitten, want het probleem lijkt mij persoonlijk niet in San Andreas zelf te zitten. Als je dat niet uit kan proberen kijk dan of je mischien extra knoppen op de muis zelf hebt zitten, want soms kun je die zonder dat je er enige waarneming van hebt een knop in drukken waardoor dat gebeurd. Heb je bij andere games ook problemen met het draaien van de muis, want dan moet het wel liggen aan de muis zelf, want anders kan het gewoon niet. Heb je dan geen problemen op het Bureaublad? Want als je een probleem in het spel zou hebben ontrent dit dan zou je dat ook in Windows moeten hebben. Desalniettemin ik hoop dat je probleem snel opgelost is door deze dingen en het beste is gewoon nog even testen. Maar was het vroeger dan ook niet dit probleem? Maar goed dan zou het in de loop vanb de tijd ook gebeurd kunnen zijn. Maar goed nogmaals veel succes en ik zal je blijven helpen totdat het opgelost is; dat verzeker ik je: Teminste als ik online ben! Reageren
vic Geplaatst: 22 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2006 (bewerkt) Zal even verder kijken, Aan de muis zelf kan het niet liggen want ik speel enkele fps games, waarvan er ook 1 in clan verband en heb daar geen enkel probleem. Ik zal nog wat met de instellingen testen en laat wle wat horen als ik meer weet. GTA: sa spelen op deze manier lukt in ieder geval niet. EDIT: ik heb net ff sturen met de muis aangezet (dan draai je niet om de auto) en dan draait de camera nog. enigste waar ik nog naar kan kijken is of je met een je keyboard de camera ook kan bewegen. edit2:NOg wat getest, heb de aim knop vernaderd en met welke button ik die ook indruk de camera draait rechtsom. Het moet dus in de game zitten Bewerkt: 22 september 2006 door vic Reageren
SummerBase Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 Dat is een lastig en tevens ook moeilijk probleem, want hier heb ik echt nog nooit van gehoord, maar goed ik ga proberen wat ik kan doen. Allereerst zou ik graag willen weten wat je specificatie(s) van je computer zijn, mischien vallen deze wel onder de norm en dan zou je dus moeten upgraden. Dan nog iets; Heb je last van Spyware of soorten van bedrijgingen zoals Virusen en noem het maar op; Deze kunnen soms ook de werkwijze beinvloeden van diverse onderdelen. Dit is echt een heel lastig probleem, maar probeer ook zoveel mogelijk dingen uit te zetten zoals ik al zei. Naast dit raad ik je aan om te kijken of je gemod(ificeert) hebt, want dat kan wel eens problemen veroorzaken, maar dan nog een vraag; Ja ik stel veel vragen, maar dat komt omdat ik nu niet echt goed meer weet waar we het over hebben: Als je normaal loopt gaat de camera dan niet draaien? Maar mischien heb ik wel iets waardoor het probleem zich tot het minimaal beperkt; Zet de optie Gamepad dan toch maar wel aan, maar het spelen zal dan wel een stuk minder leuk zijn, maar waarschijnlijk draait je camera dan niet meer. Draait hij wel; dan zou ik het niet meer weten... Reageren
vic Geplaatst: 22 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2006 (bewerkt) 1- bji lopen blijft de camera waar ie hoort. 2- geen mods 3- gene spyware-virus, sinds gister (toen heristalleerde ik hem weer en zag ik het probleem) zal nog eens testen 4- Processor: AMD Athlon 64 Processor 3500+, MMX, 3DNow, ~2.2GHz Memory: 1024MB RAM DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904) Card name: NVIDIA GeForce 6800 256.0 MB muis:logitech mx510 standaard logitech toestenbord (zwart) Specs zijn wel ok hoor, heb ook oblivion en die loopt als en trein op normal/high settings. EDIT: even gamepad settign geprobeerd en dan draait met scherm de gehele tijd rond:) Bewerkt: 22 september 2006 door vic Reageren
vic Geplaatst: 22 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2006 Net weer ene scan van alles afgerond en niets gevonden, geen spyware en geen virus. Reageren
gammie_ Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 Klinkt allemaal erg vreemd je zou zeggen dat het gewoon aan je muis ligt... Heb je gta sa al opnieuw geintaleert? Of een andere muis geprobeert met sa? Reageren
vic Geplaatst: 22 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2006 alleen nog geen adere muis geprobeerd. voor derest alles. denk zelf dat het niet aan de muis ligt bij gamepad optie aan gebruit het ook. Reageren
vic Geplaatst: 22 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2006 ik geef op, weet niet wat ik nog kan doen, jammer. Reageren
Preddy Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 enige wat ik nog zou kunnen bedenken is de muis sensitivity. Als die te hoog is zou het je scherm flink aan het bewegen krijgen. In het kader datje beter wat teveel kan checken dan te weinig post ik dit maar. Reageren
gammie_ Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 Als ik jou was zou ik toch nog even proberen een andere muis aantesluiten Reageren
vic Geplaatst: 22 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2006 enige wat ik nog zou kunnen bedenken is de muis sensitivity. Als die te hoog is zou het je scherm flink aan het bewegen krijgen. In het kader datje beter wat teveel kan checken dan te weinig post ik dit maar. dat heb ik ook getest. andere muis kan ik alleen nog doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.