joshoon Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 hey, Ik zit al een klein poosje te zoeken naar een nederlandse stem. Ik kan het wel vinden op internet maar niet de software zelf. op me PC zit Microsoft English Recognizer maar is er ook Microsoft Dutch Recognizer ofzow wat op me windows kan Als je naar Fonfiguratiescherm gaat en dan spraak daar is alleen Microsoft English Recognizer En ik heb een nederlandse windows maar iedereen die ik ken heeft alleen de engelse Me vraag is dus: weet iemand waar ik de nederlandse kan downloaden? alsvast bedankt Greetzzz Joshoon Reageren
gybrus Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 (bewerkt) ja daar heb ik van gehoord je hebt een heleboel stemmen maar die kan je er geloof ik alleen bij kopen.. ik kijk wel even voor je. greets [EDIT] linkie dinkie Bewerkt: 22 september 2006 door gybrus Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 Ik gebruik Readplease ff googlen en je hebt hem + Nl taalpakket Reageren
joshoon Geplaatst: 22 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2006 (bewerkt) wat is readplease dan _____________________________ maar zoiets moet ik helemaal niet het gaat me om hoe ik een nederlandse in me pc zet er staat zoiezo al een engelse kijk in Fonfigurstiescherm en dan spraak die bedoel ik maar ik wil daarvan juist een nederlandse _____________________________ Ok, ik heb Readplease maar nou kan ik niet de nederlandse taalpakket downloaden weet jij waar ik die kan downloaden? _____________________________ O, ik zie het al ik zal verder kijken Bewerkt: 22 september 2006 door joshoon Reageren
joshoon Geplaatst: 24 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2006 hey bedankt gybrus greetzz Joshoon Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.