Dikkie313 Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 Hey, Weet jullie waar de Primo staat? of in welk gebied ik moet zoeken om hem te vinden? Reageren
edwinb Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 (bewerkt) misschien kan je even op www.wikigta.nl kijken Bewerkt: 22 september 2006 door edwinb Reageren
Dikkie313 Geplaatst: 22 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2006 Naam: Primo Voertuig: Auto Soort: Personenvoertuig Gebaseerd op: Onbekend Zitplaatsen: 4 GTA: GTA San Andreas Uitvoeringen: Primo (GTA SA) Vindplaats: geen Reageren
Bling Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 De Primo heeft geen exacte vindplaats in San Andreas. Hij staat dus nooit altijd op een bepaalde plek geparkeerd. Je kunt het beste een beetje rond Ganton rijden of over de snelweg, daar kom je hem namelijk wel eens tegen. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 Nee, daar staat ie helaas niet op, omdat dit voertuig geen vaste standplaats heeft. Maar dit is één van die vele "kleurloze" auto's die je regelmatig ziet rondrijden. Vooral in San Fierro (bij je garage in Doherty) en in de woonwijken van Las Venturas kom je hem vaak tegen. Wat ik altijd doe: Pak een brandweerwagen (of iets anders groots) en parkeer die overdwars op de weg zodat er dus vanaf 2 kanten een file ontstaat. De kans is groot dat je de eerste keer direct "jouw" auto erbij ziet staan. Een andere tip is om in een willekeurige auto te stappen en gewoon langzaam door de buurt te cruisen. 10 tegen 1 dat je hem binnen de kwartier hebt Reageren
Cosmo Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 Of download even de carspawner 2.0 dan kan je gewoon uit een lijst kiezen met alle autos Tik in de carspawner bij find eventje primo in en walla Succes Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 ik heb gekeken op wiki gta daar stond het niet ik weet niet waar het anders staart je moet gewoon toevaal hebben om hem tegen de komen heel misschien kan je het op goolge vinden het is de probeeren waard hey cosmo lees me pm ff Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.