Jump to content

Primo

Recommended Posts

Geplaatst:

Naam: Primo

Voertuig: Auto

Soort: Personenvoertuig

Gebaseerd op: Onbekend

Zitplaatsen: 4

GTA: GTA San Andreas

Uitvoeringen: Primo (GTA SA)

Vindplaats: geen

Geplaatst:

De Primo heeft geen exacte vindplaats in San Andreas. Hij staat dus nooit altijd op een bepaalde plek geparkeerd. Je kunt het beste een beetje rond Ganton rijden of over de snelweg, daar kom je hem namelijk wel eens tegen. :Y

Geplaatst:

Nee, daar staat ie helaas niet op, omdat dit voertuig geen vaste standplaats heeft. Maar dit is één van die vele "kleurloze" auto's die je regelmatig ziet rondrijden. Vooral in San Fierro (bij je garage in Doherty) en in de woonwijken van Las Venturas kom je hem vaak tegen. Wat ik altijd doe: Pak een brandweerwagen (of iets anders groots) en parkeer die overdwars op de weg zodat er dus vanaf 2 kanten een file ontstaat. De kans is groot dat je de eerste keer direct "jouw" auto erbij ziet staan. Een andere tip is om in een willekeurige auto te stappen en gewoon langzaam door de buurt te cruisen. 10 tegen 1 dat je hem binnen de kwartier hebt :Y

Geplaatst:

Of download even de carspawner 2.0

dan kan je gewoon uit een lijst kiezen met alle autos

Tik in de carspawner bij find eventje primo in en walla :*D

Succes ;)

Geplaatst:

ik heb gekeken op wiki gta daar stond het niet ik weet niet waar het anders staart je moet gewoon toevaal hebben om hem tegen de komen heel misschien kan je het op goolge vinden het is de probeeren waard

hey cosmo lees me pm ff

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...