Trax Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 In San Fierro is aan de baai een gebied wat van het leger is. Er staat o.a een érg grote boot. Als je dat gebied inloopt, heb je gelijk 5 sterren. Heeft iemand kunnen achterhalen wat er daar zo bijzonder is? Ik kwam niet verder dan 10 stappen denk ik ... :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 (bewerkt) In San Fierro is aan de baai een gebied wat van het leger is.Er staat o.a een érg grote boot. Als je dat gebied inloopt, heb je gelijk 5 sterren. Heeft iemand kunnen achterhalen wat er daar zo bijzonder is? Ik kwam niet verder dan 10 stappen denk ik ... :lol: Ik vlogg een keer met een dodo rond het vliegveld en kreeg 5 sterren, en gister kwam ik er aan land, en toen vonden ze me ook niet aardig. Ik had geen idee waardoor ik ineens die sterren had, weet nuet iig. dat het door die base komt, bedankt! EDIT: misscihen staan er speciale vliegtuigen / heli's aan boord van dat vliegdek schip dat daar volgens de SA-site ligt. Bewerkt: 4 november 2004 door BrokenTable Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juliuzz Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 In San Fierro is aan de baai een gebied wat van het leger is.Er staat o.a een érg grote boot. Als je dat gebied inloopt, heb je gelijk 5 sterren. Heeft iemand kunnen achterhalen wat er daar zo bijzonder is? Ik kwam niet verder dan 10 stappen denk ik ... :lol: Later in de missies kom je daar nog eens terug.... Als je wilt weten wat daar is dan moet je dat maar ff zeggen, zijn wel spoilers.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickdezot Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 Er liggen mss wel chemische wapens lolzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 4 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 In San Fierro is aan de baai een gebied wat van het leger is.Er staat o.a een érg grote boot. Als je dat gebied inloopt, heb je gelijk 5 sterren. Heeft iemand kunnen achterhalen wat er daar zo bijzonder is? Ik kwam niet verder dan 10 stappen denk ik ... :lol: Later in de missies kom je daar nog eens terug.... Als je wilt weten wat daar is dan moet je dat maar ff zeggen, zijn wel spoilers.. Ah, ik denk dat ik dan al een beetje weet wat er op dat schip is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thugkai Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 er staat daar ook een mooie motor , met zo stickersdinge erop , ziet er wel gaaf uit , en als je op die motor gaat dan is het soort mini game door al die ringe heen jumpe , is een soort ramp daar ergens ook , alleen is wel lastig met 5sterre steeds Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 staat der op die boot ni ne leger helicopter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.