Bradley H. Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 Goh wat ben ik toch lief, hier een videotut om te snappen en te mappen. Martineza.nl Reageren
Blastov Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 (bewerkt) Bradley, dit is niet de beste video-tutorial die ik heb gezien maar zeker wel de meeste comische Die stem van jouw al is al te erg. Echt of je flink chagarijnig bent ofzo. Iig ik heb meer gelachen dan dat ik ervan geleerd hebt. Bewerkt: 25 september 2006 door Blastov Reageren
Wazuup Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 Damn bradley, ik ben verlief op jou droogheid Vooral het laatste deel is hilarisch Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 Lol, Wat een feest. Reageren
nick11123 Geplaatst: 26 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2006 Goh wat ben ik toch lief, hier een videotut om te snappen en te mappen.Martineza.nl bedankt bradley alleen ben ik het nou die tut doet het niet ?? welke player moet ik gebruiken ?? windows mediaplayer ?? Reageren
Blastov Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 Goh wat ben ik toch lief, hier een videotut om te snappen en te mappen. Martineza.nl bedankt bradley alleen ben ik het nou die tut doet het niet ?? welke player moet ik gebruiken ?? windows mediaplayer ?? Het is gewoon een webpagina, dus hij word automatisch afgespeeld. Je hebt er wel Windows Media Player voor nodig. Reageren
nick11123 Geplaatst: 26 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2006 huh ik heb widows media player wrom doet hij het nou niet er staat bovenin z,n witte blokje met z,n kruisje der doorheen nou ja vreemdtos Reageren
SWYV Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 gebruik nou de MED, iemand zei hier nog dat de coördinaten hard steken, nou niet meer als jij op 0.001 verschuif enz.. of 0.00001 enz... tot goede samenvoeging Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.